Anette Skrevet 5. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2013 Jeg sitter og sliter litt med navn til en tispe! Jeg ønsker noe ala Amiga, Amiga var kult, hadde flere betydninger( en pc og en venninne) og Amiga var bare kul og lett å si. Noen ideer? Jeg har lite krav men jeg liker veldig lite Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 5. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2013 Ompa! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 5. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2013 Issi og Ompa! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 5. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2013 Issi og Ompa! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 5. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2013 Ompa lompa 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2013 OT: Så da blir det en liten tysker på deg da? EDIT: Kjæresten kommer og kosemoser valp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 5. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2013 OT: Så da blir det en liten tysker på deg da? EDIT: Kjæresten kommer og kosemoser valp. njaaa... vet ikke 100% enda men har flere valg om det går galt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bardmand Skrevet 5. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2013 Candela. Det er både en måleenhet for lys, og betyr flamme på spansk, gjerne også i overført betydning om noen som er "hot". Masse mening, et fint navn, og litt beslektet med Amiga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 5. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2013 Hva slags rase har du falt på? Dessverre er jeg skikkelig dårlig på navn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 6. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2013 Kan ikke foreslå navn uten å vite rasen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet 6. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2013 Da vi trodde vi skulle ha tispe, snakket vi mye om Fenja og Ronja. Ikke så originalt, men fine navne... synes nå jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 6. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2013 Kan ikke foreslå navn uten å vite rasen Hva slags rase har du falt på? Dessverre er jeg skikkelig dårlig på navn En slik rase Kan bli et annet kull også da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 6. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2013 Kan bli et annet kull også da. Aray-.jpg Helt klart en Ompa! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KatrineogGutane Skrevet 7. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2013 Gratulera så mykje!! Camelia Alva Savanna Erle Amelie Linea Fryd Pernilla Mina Ronja Runa Likte du noen av disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 7. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2013 Atari. Fordi, vel, Atari og du er go'nerd. Og fordi "The word 'atari' is used in Japanese when a prediction comes true or when someone wins a lottery." Det matcher Amiga så innmari det. Åh, jeg synes jeg alltid er helt spot on med navneforslagene mine (bortsett fra den gangen jeg foreslo Bajskorv til Soppen), men jeg må ha så dårlig smak fordi det aldri er noen som bruker dem! Hva slags rase er det på bildet? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 7. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2013 Er det en aussie, eller...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 7. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2013 Er det en aussie, eller...? Jeg og var litt sånn "huh? Det der er jo en generic valp." 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 7. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2013 Jeg er veldig glad i navneforslag, men jeg liker å komme med navn som passer til den spesifikke bikkja/rasen. Jeg har jo japanske navn på mine som betyr mye for meg, og da jeg gikk i tanker om en rottweiler ville jeg at hun skulle hete Mädchen, og da jeg gikk i tanker om australsk cattledog skulle den hete Uluru, og da jeg jeg gikk med tanker om black tri aussie skulle han hete Luzifer, og da jeg nesten fikk en hvitøra og blåøyd aussie i fanget skulle han hete Tamlin. Så Anette. Hit us. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 7. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2013 Er det en aussie, eller...? Jeg og var litt sånn "huh? Det der er jo en generic valp." Mens jeg tenkte at det var en Corgi. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 7. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2013 En slik rase Kan bli et annet kull også da. Aray-.jpg Det der er en Nypa. Eller kanskje en Svada. Desverre ser det ikke ut som en Kontra, som er et navn jeg gjerne vil få noen til å bruke Men kanskje det er en Oida? Eh ja, jeg liker ord Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 7. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2013 Anavo - harmoni Desna - russisk elv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljebg Skrevet 11. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2013 Kirya, Lexi, Horja, Lara, Lerja, quiera, Famine, Bona, ... vanskelig med navn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 11. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2013 Rasen er corgi ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2013 Gratulera så mykje!! Camelia Alva Savanna Erle Amelie Linea Fryd Pernilla Mina Ronja Runa takk for forslag! Atari. Fordi, vel, Atari og du er go'nerd. Og fordi "The word 'atari' is used in Japanese when a prediction comes true or when someone wins a lottery." Det matcher Amiga så innmari det. Åh, jeg synes jeg alltid er helt spot on med navneforslagene mine (bortsett fra den gangen jeg foreslo Bajskorv til Soppen), men jeg må ha så dårlig smak fordi det aldri er noen som bruker dem! Hva slags rase er det på bildet? Atari var vel egentlig navnet tiltenkt Issi, bare at hun ikke ville bytte navn Rasen er eeeen corgiiiiiii Er det en aussie, eller...? nop Jeg har vel bare 3 raser som er mine jeg, kelpie, corgi, bc, og sistnevnte får jeg ikke ha Jeg og var litt sånn "huh? Det der er jo en generic valp." Får man ikke ha litt mysteri lengre? Jeg er veldig glad i navneforslag, men jeg liker å komme med navn som passer til den spesifikke bikkja/rasen. Jeg har jo japanske navn på mine som betyr mye for meg, og da jeg gikk i tanker om en rottweiler ville jeg at hun skulle hete Mädchen, og da jeg gikk i tanker om australsk cattledog skulle den hete Uluru, og da jeg jeg gikk med tanker om black tri aussie skulle han hete Luzifer, og da jeg nesten fikk en hvitøra og blåøyd aussie i fanget skulle han hete Tamlin. Så Anette. Hit us. Cardigan Det der er en Nypa. Eller kanskje en Svada. Desverre ser det ikke ut som en Kontra, som er et navn jeg gjerne vil få noen til å bruke Men kanskje det er en Oida? Eh ja, jeg liker ord Oida den likte jeg Anavo - harmoni Desna - russisk elv Kirya, Lexi, Horja, Lara, Lerja, quiera, Famine, Bona, ... vanskelig med navn! Takk for forslag, må smake litt på de Rasen er corgi ja Japp Jeg glemte min egen tråd jeg Men rasen er welsh corgi cardigan ja har ikke noe nyere bilde enda desverre! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bea Skrevet 11. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2013 Fam Lita Gina (etter Gina Krogh..kjempet for stemmerett..jubileumsår i år) Electra Oxy 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts