Amiya Skrevet 2. September 2013 Rapporter Share Skrevet 2. September 2013 Tør du å ha bullterrier sammen med chihuahua? Står at du har chi... Når to hunder bor sammen kommer de jo garantert til å krangle eller lekesloss? Og de er vell litt voldsomme og kraftige for en chi? Men om du ikke har det så er de flotte hunder! De jeg har hilst på er en energibombe! Hopper opp i fjeset og kyyser og piper Kunne godt tenkt meg en selv om det ikke hadde vært for at de er så krevende.. I mosjon og mentalt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amiya Skrevet 2. September 2013 Rapporter Share Skrevet 2. September 2013 Det er fryktelig individuelt Jeg har en som absolutt ikke går sammen med katter, også har jeg 3 hvor det ikke er noe problem Ja det er vell slik med de fleste hunder Har en collie som får rullegardiner ellernoe når det kommer katter. Hun er veldig lydig ellers, men møter vi en katt på tur er hun vekk.. Og de skal vell egentlig gå sammen med andre dyr? Som ung var hun grei med både katt og kanin, men som voksen har hun banket begge .. :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 2. September 2013 Rapporter Share Skrevet 2. September 2013 Jeg tror ikke det vil være et koselig hundehold med en unghund av type Bulltype sammen med en Chihuahua, altså. Kan såklart gå, men ville da heller hatt omvendt rekkefølge (Staffen først). Det er veldig voldsomme hunder, som de fleste andre bulltyper. Over alt og leker svært voldsomt, mye energi og glede som blir vist. Så må du belage deg på at hunden ikke går sammen med alt og alle, av samme kjønn. Det er mer unntaket enn regelen at godt voksne hunder av rasen går sammen med alle. Så ønsker du en sosial og omgjengelig hund på det området, styrer du unna Staff, enkelt og greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts