Pajko Skrevet 2. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2013 Jeg glemte at tage billede, da jeg stod op, så tog det første, da Pajko var i haven omkring kl. 9:30 10:30 var jeg klar til at tage til ag-stævne med kameraet - i min nye kjole 11:30 var jeg ankommet til stævnet, og der sket intet den første time... 12:30 gik de banegennemgang, og jeg fik sol på mine hvide ben 13:30 agilityen var i gang 14:30 var jeg på vej hjem, og lidt over spiste jeg lunsj - markel i tomat - og så Lie to me 15:30 kom resten af familien hjem, og Pajko blev børstet igennem i haven 16:30 tog jeg en lur Næsten kl. 18 hang jeg tøj på plads Kl. 19... Pajko fik aftensmad i haven 20:30 legede vi i sofaen 21:30 bagte jeg muffins og Pajko holdte øje fra min trøje 22:30 Pajko sov og jeg så endnu et afsnit af Lie to me Det var min dag i går... ganske fin dag. 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 2. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2013 Liker Lie to me! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 2. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2013 Koselig dag i fint vær, og agilitystevne. Høres helt supert ut Og Pajko er så søt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 2. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2013 Det så ut som flott bruk av en lørdag 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 3. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2013 Deilig dag Finfin hund da! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 3. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2013 Jeg synes Pajko er en veldig pen kooiker, altså! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2013 Jeg synes Pajko er en veldig pen kooiker, altså! 2nd that! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 3. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2013 Enig! Pajko er helskjønn! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 4. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2013 Fine agilitybilder! Og søteste Pajko 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts