pippin Skrevet 2. Juni 2013 Rapporter Skrevet 2. Juni 2013 Finfin dag! MEd litt bortglemte fotoer mot slutten av dagen 8 ish.. Tiiidlig.. Slumre litt til.. 10ish.. Mana "Pååå tide å stå opp nå kanskje mamsen?" 11ish... Lage kakerøre! 12ish.. Fôre bikkja litt 13ish.. jobb! 14ish.. Klamt og ekkelt på jobb.. vifte <3 15ish.. HVORFOR MÅ folk henge hengrne feil vei? Det strider mot all foruftighet jo! For ikke å snakke om at man som perfeksjonist får vondt i kroppen av å se sånt 16ish.. Rydde etter rotete kundeeeeer.. 17ish.. Ikke så bra salg idag.. Jeg er den grønne streken Nok en rolig dag på Tveita senter.. 18ish.. 130 kr i diff! Men det var fordi vi hadde for lite i kassen enn det vi skal ha så null stress. Kassen stemte altså likevel. Men en diff på 0 er alltid det beste! 19ish.. Ferdig dusjet og kaka er pynta! OMNOM! 20ish.. Vi er godt igang med bursdag! Jeg har fått gaver og! 21ish.. Ciiiider... <3 Resten av kvelden ble av ymse, ikke mistenkede årsaker glemt.. Kremt.. 5 Siter
MegaMarie Skrevet 2. Juni 2013 Rapporter Skrevet 2. Juni 2013 Kjempe stilig kake Når hadde du bursdag? Siter
pippin Skrevet 2. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juni 2013 Haha takk! Improvisert kakemonster Har bursdag idag Jeg skal bruke hele dagen på å tegne, se film og serier, gå tur og spise godis!! Siter
Recommended Posts