SoppenCamilla Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 10. juni klokka 0800 skal Pippa leveres på Oslo Dyreklinikk, så skal hun hentes seinere på dagen (aner ikke når). Tenkte jeg skulle kidnappe Monica og stikke et sted for å spise, og så shoppe litt. Noen i Oslo-Strømmen-området som kunne tenke seg å passe Skinny mens vi gjør det? Kanskje sånn tre-fire timer fra åtte-ni om mårran? Skinny er lita, men hun brekker ikke. Hun bryr seg ikke om andre hunder. Hun er litt redd for små barn. Ellers er hun ganske ukomplisert, er med på alt av turer, men ligger like gjerne krølla i en ball og sover hele dagen. Skinny blir veldig glad om noen vil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 Å herreguuuud jeg skulle ønske!! SUKKKKKKKKKK! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 31. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 Why not? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 Si fra når Skinny skal inn og Pippa trenger pass? Hva feiler det lille damen? Er sånn ca pluttiopptatt den dagen, dessverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 31. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 Si fra når Skinny skal inn og Pippa trenger pass? Hva feiler det lille damen? Deal, og forhåpentligvis ikkeno! Skal røngte hofter, bare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 Fordi jeg er nordpå at the moment Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 31. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 Men pass meeeeeeeg! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 hadde man bare bodd i oslo! I skinnypinns 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lemen Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 Søteste lille Skinny kan være hos meg hele dagen hun altså, med mindre hun heller vil på storbytur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mærra Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 vi bor på manglerud og skal mest sannsynlig ikke noe den dagen, men da vil det være en valpis her på 3-4 mndr også :-) hadde vært gøy å hatt en italiener her med whipsene da, tenk om samboer ble frelst 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 1. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2013 Søteste lille Skinny kan være hos meg hele dagen hun altså, med mindre hun heller vil på storbytur. Ja, skal ikke på dagstur, det er problemet. Er hos Toril fra fredag - mandag for Pippa skal gå MH på søndag, også! vi bor på manglerud og skal mest sannsynlig ikke noe den dagen, men da vil det være en valpis her på 3-4 mndr også :-) hadde vært gøy å hatt en italiener her med whipsene da, tenk om samboer ble frelst Yes, se her! Kan ta kontakt med deg når det nærmer seg, da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 1. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2013 Skinny kan gjerne være her altså (Lindeberg)! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 1. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2013 Eller her, om hun tør store schæfere da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 1. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2013 Skinny kan gjerne være her altså (Lindeberg)! Supahdupah! Shipper avgårde en pm til deg. Eller her, om hun tør store schæfere da Ja, hun tåler egentlig alle størrelser, så lenge hun slipper å bli trampa på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 1. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2013 Yey, da får Camilla og jeg dratt på date Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts