Gå til innhold
Hundesonen.no

eksamen grunnskole 2003?


Strøssel
 Share

Recommended Posts

Kan jeg få spørre hva du skal med det? Av ren nysgjerrighet vel å merke ;)

Noen som husker hva de skrev på norsk eksamen i 2003 ? I 10.nde .. vi skal skrive om det temaet de hadde i2003 imorgen ! Noen ? :)

Les startinnlegget :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja beklager - jeg leste det altså. Men jeg fikk liksom ikke helt med meg hva det skulle brukes til likevel? :icon_confused:
Edit; er det en eksamensoppgave? Kreves det at man skal huske oppgaver ti år tilbake i tid, sånn helt uten videre? Jeg ble bare så veldig nysgjerrig på hele opplegget :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja beklager - jeg leste det altså. Men jeg fikk liksom ikke helt med meg hva det skulle brukes til likevel? :icon_confused:

Edit; er det en eksamensoppgave? Kreves det at man skal huske oppgaver ti år tilbake i tid, sånn helt uten videre? Jeg ble bare så veldig nysgjerrig på hele opplegget :icon_redface:

Antageligvis ikke sånn at man må huske på det, men TS er antageligvis nysgjerrig på hva hun kan vente seg ;)

Ellers, jeg tror jeg tok eksamen det året. U-skole sant? Hum. Skal tenke litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antageligvis ikke sånn at man må huske på det, men TS er antageligvis nysgjerrig på hva hun kan vente seg ;)

Ellers, jeg tror jeg tok eksamen det året. U-skole sant? Hum. Skal tenke litt!

Whaaat, er Strøssel så lita? Nei beklager, nå går jeg veldig OT her. Snakk om å måtte få det inn med teskje, haha. Men nå skjønte jeg litt mer, takk! Nei nå holder jeg meg unna, - takk for meg *luske ut* :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whaaat, er Strøssel så lita? Nei beklager, nå går jeg veldig OT her. Snakk om å måtte få det inn med teskje, haha. Men nå skjønte jeg litt mer, takk! Nei nå holder jeg meg unna, - takk for meg *luske ut* :icon_redface:

Ja :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne sikkert spurt læreren du også, men kvelden før er vel litt sent. Uansett så får dere alt dere trenger i morgen.

Spurte men fikk ikke noe svar :P

Edit: har hatt sånn her ting før for ett år siden og da fikk jeg seks , så håper det går bra , Hehe:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner ikke med at det spiller noen rolle, du får alt du trenger i morgen :)

Om det stemmer at læreren har gitt info til noen og ikke til andre så få dette bekreftet og ta det opp med læreren på en skikkelig måte (evt be foreldrene dine gjøre det), for det skal jo ikke forekomme selv om det ikke påvirker resultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner ikke med at det spiller noen rolle, du får alt du trenger i morgen :)

Om det stemmer at læreren har gitt info til noen og ikke til andre så få dette bekreftet og ta det opp med læreren på en skikkelig måte (evt be foreldrene dine gjøre det), for det skal jo ikke forekomme selv om det ikke påvirker resultatet.

Se editen min :)

Pluss at det hjelper lite og klage ,denne læreren har blitt klaget på så lenge hun har arbeidet her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde alle eksamen i skriftlig i norsk? Husker ikke :P men jeg husker veldig godthva jeg hadde i muntlig eksamen i 10. Kl, naturfag og temaet vann! Så burde husket om vi gadde skriftlig, men om alle haddeskriftlig kan det tenkes at det er derfor det er fortrengt, muntlig varjo litt mer nerveprirrende om man kom opp i eller ikke :P

Edit: lese alle innleggene er kanskje også lurt, ikke bare starten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg klarer ikke å komme på hva jeg skrev om, virkelig :lol: Tror at jeg på nynorsken skrev om en artikkel om Norge, eller olje, eller, tja..., men, åh, husker virkelig ikke. Det er jo lenge siden :lol: TROR jeg skrev en historie på bokmål, men, har virkelig ikke aning. Nå bare gjetter jeg.

Hadde vært sykt artig om du skrev hva oppgaven var her i morgen, så får jeg se om jeg husker hva det var :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg klarer ikke å komme på hva jeg skrev om, virkelig :lol: Tror at jeg på nynorsken skrev om en artikkel om Norge, eller olje, eller, tja..., men, åh, husker virkelig ikke. Det er jo lenge siden :lol: TROR jeg skrev en historie på bokmål, men, har virkelig ikke aning. Nå bare gjetter jeg.

Hadde vært sykt artig om du skrev hva oppgaven var her i morgen, så får jeg se om jeg husker hva det var :D

Herrehatt, jeg husker virkelig ikke om vi hadde nynorsk, det mp ha vørt tentamen, hadde ikke eksamen i nynorsk? :blink: nå følte jeg meg plutselig så gammel... Like før jeg går opp å ser på vitnemålet fra u.skolen for å se om jeg husker fagene og prøvene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrehatt, jeg husker virkelig ikke om vi hadde nynorsk, det mp ha vørt tentamen, hadde ikke eksamen i nynorsk? :blink: nå følte jeg meg plutselig så gammel... Like før jeg går opp å ser på vitnemålet fra u.skolen for å se om jeg husker fagene og prøvene :P

Jeg TROR, men correct me if I'm wrong, at i 10. klasse ble vi trukket ut i enten norsk (da nynorsk og bokmål), matte eller engelsk i skriftlig. Så mye mulig at du ikke hadde norsk altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Takk Line, da huska jeg ikke helt feil selv om det er (gulp) 10 år siden .)

haha snakk for deg selv, jeg gikk ut av ungdomsskolen (den gangen var det 9.klasse som var avsluttende) i 1991 jeg... Og jeg husker jeg skrev en stil om Prinsesse Bærta som møtte sin Prins Mild på eksamen. Hun var forøvrig en skikkelig rødstrømpe som nedkjempet dragen selv og reddet prins Mild og dragen ble maskotten deres etterpå, hun nektet forøvrig å gifte seg og gi fra seg halve kongeriket. Den var riktig så underholdende den stilen der, men ikke av de beste litterære verkene for karakteren var vel bare en G tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha snakk for deg selv, jeg gikk ut av ungdomsskolen (den gangen var det 9.klasse som var avsluttende) i 1991 jeg... Og jeg husker jeg skrev en stil om Prinsesse Bærta som møtte sin Prins Mild på eksamen. Hun var forøvrig en skikkelig rødstrømpe som nedkjempet dragen selv og reddet prins Mild og dragen ble maskotten deres etterpå, hun nektet forøvrig å gifte seg og gi fra seg halve kongeriket. Den var riktig så underholdende den stilen der, men ikke av de beste litterære verkene for karakteren var vel bare en G tror jeg..

Bare småripset du.... jeg gikk ut av 9'ende i 1987......... husker ikke en dritt om eksamen i det hele tatt, bare at jeg hverken da eller på gymnaset kom opp i noe som helst muntlig. YEY!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...