SFX Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 Jeg trenger det Hundesport fra i år hvor BIR-vinnerne fra Lillestrøm i fjor presenteres med bilder - er det noen som har det å selge? Jeg vil sette STOR pris på om noen kan hjelpe meg i ei knipe her, jeg er ikke i stand til å finne mitt eget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 Jeg tror jeg har mitt liggende, kan dobbeltsjekke naar jeg kommer hjem. Hvis du betaler frakt skal du faa det gratis =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 nkk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 Jeg trenger det Hundesport fra i år hvor BIR-vinnerne fra Lillestrøm i fjor presenteres med bilder - er det noen som har det å selge? Jeg vil sette STOR pris på om noen kan hjelpe meg i ei knipe her, jeg er ikke i stand til å finne mitt eget Jeg tror jeg har mitt liggende, kan dobbeltsjekke naar jeg kommer hjem. Hvis du betaler frakt skal du faa det gratis =) EDIT: Beklager, mitt er fra 2011 ser jeg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 29. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 Jeg tror jeg har mitt liggende, kan dobbeltsjekke naar jeg kommer hjem. Hvis du betaler frakt skal du faa det gratis =) Selvfølgelig betaler jeg frakt, betaler gjerne for bladet også Må ha det, bare må ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 Jeg skal sjekke. SKal du til Drammen søndag kan du få¨mitt, om jeg har det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 29. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 Jeg skal sjekke. SKal du til Drammen søndag kan du få¨mitt, om jeg har det. Jeg skal dessverre ikke på NKK Drammen i år, jeg har lovet meg bort som ringsekretær på andre utstillinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 Det ligger her og støver, send meg en pm med adresse så poster jeg det imorgen =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 Jeg har også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 29. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 Er postgangen kanskje kjappere fra RTL enn fra London? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 Er postgangen kanskje kjappere fra RTL enn fra London? Det ville jeg ikke nødvendigvis satset på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 Min erfaring er at det går fortere london-norge enn andre veien, men det er selvsagt ditt valg! Edit: for en knotete setning, men jeg mente at det pleier å gå relativt kjapt fra uk til norge =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 29. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 Da får du PM med adresse, så kan jeg få kontonummer av deg når du vet hva det kostet. Tusen takk til alle som har tilbudt seg og som hjelper en stakkars sonis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 Vil det ikke være billigere å sende fra Norge, selv om det kanskje tar en dag ekstra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 Vil det ikke være billigere å sende fra Norge, selv om det kanskje tar en dag ekstra? Nix, det meste er billigere "over fjorden". Og ihvertfall med dagens portotakster... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts