Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Jeg trenger det Hundesport fra i år hvor BIR-vinnerne fra Lillestrøm i fjor presenteres med bilder - er det noen som har det å selge? Jeg vil sette STOR pris på om noen kan hjelpe meg i ei knipe her, jeg er ikke i stand til å finne mitt eget :(

Skrevet

Jeg trenger det Hundesport fra i år hvor BIR-vinnerne fra Lillestrøm i fjor presenteres med bilder - er det noen som har det å selge? Jeg vil sette STOR pris på om noen kan hjelpe meg i ei knipe her, jeg er ikke i stand til å finne mitt eget :(

Jeg tror jeg har mitt liggende, kan dobbeltsjekke naar jeg kommer hjem. Hvis du betaler frakt skal du faa det gratis =)

EDIT: Beklager, mitt er fra 2011 ser jeg nå!

Skrevet

Jeg tror jeg har mitt liggende, kan dobbeltsjekke naar jeg kommer hjem. Hvis du betaler frakt skal du faa det gratis =)

Selvfølgelig betaler jeg frakt, betaler gjerne for bladet også :flowers:

Må ha det, bare må ha det.

Skrevet

Jeg skal sjekke.

SKal du til Drammen søndag kan du få¨mitt, om jeg har det.

Jeg skal dessverre ikke på NKK Drammen i år, jeg har lovet meg bort som ringsekretær på andre utstillinger.

Skrevet

Min erfaring er at det går fortere london-norge enn andre veien, men det er selvsagt ditt valg!

Edit: for en knotete setning, men jeg mente at det pleier å gå relativt kjapt fra uk til norge =)

Skrevet

Da får du PM med adresse, så kan jeg få kontonummer av deg når du vet hva det kostet.

Tusen takk til alle som har tilbudt seg og som hjelper en stakkars sonis!

Skrevet

Vil det ikke være billigere å sende fra Norge, selv om det kanskje tar en dag ekstra?

Nix, det meste er billigere "over fjorden". Og ihvertfall med dagens portotakster... :(

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
    • Er det lurest å ha gjerde der man parkerer bilen også? Da må man ha port. Eller lurest å kun ha gjerde der man ikke kjører bil?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...