Gå til innhold
Hundesonen.no

4-5xl tøybur til salgs


Recommended Posts

Selger et veldig lite brukt bur pga jeg ikke har så mange hunder lengre.

4xl tøybur til salgs

1,22 m dypt/langt og 79 bredt og 79 høyt.

Sammenleggbart, knapt brukt og har håndtak for å bæres med.

Hentes i Oslo.

Nypris var 1550.

Ønsker 800 for det.

post-6328-0-78368600-1369764407.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan komme å prøve men jeg fikk inn en aussie, kelpie og et stk mann :P er veldig breit og fint, stort høyere tøybur får du ikke :P

Nå skal det sies at den mannen er svært tynn og passer sikkert i en str small bur alene. :aww:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke helt sikker selv, men det er kun fordi jeg ikke har så mye penger om dagen (og at jeg egentlig ønsker et bur med åpning på sidene også). Men det er et veldig godt tilbud! Skal tenke litt jeg, Anette, så skal jeg følge med i tråden og gi beskjed om andre sier de vil ha det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke helt sikker selv, men det er kun fordi jeg ikke har så mye penger om dagen (og at jeg egentlig ønsker et bur med åpning på sidene også). Men det er et veldig godt tilbud! Skal tenke litt jeg, Anette, så skal jeg følge med i tråden og gi beskjed om andre sier de vil ha det :)

jeg er veldig god på delbetaling :P

jeg bare trenger det ikke og det tar bare plass ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er veldig god på delbetaling :P

jeg bare trenger det ikke og det tar bare plass ;)

Hehe, godt å høre! Er litt stort, det er jo større enn metallburene mine (de er 102 lange) og de er jo store :P Men da kan jeg jo heller stappe begge hundene i det (er tenkt til utstilling og kurs/treninger) :P Er egentlig på utkikk etter XXL bur :P Jaja, får tenke litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fillern, tenkte jeg skulle sende deg en pm angående dette og trening. :P

Ringte 3 stk igår :blink: så kom det en søt jente med en schafer og fikk det til en rimelig pris :P glad jeg ble kvitt dte jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...