Bekeng Skrevet 27. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2013 Øklands Prinsen er da hesten jeg har på fôr Han er en atten år gammel gutt, men absolutt ikke noen eldende kar i sjelen, og ikke i kroppen heller i stor grad Prinsen har stått på folkehøgskulen i Eid tidligere, hvor nåværende eier ble kjent med denne flotte karen Han har også gått under navnet VeslePrins Vi bruker han hovedsaklig til tur og dressur, men Prinsen kan hoppes med, longeres og tømmekjøres i tillegg Han er en innmari kald og kul type, som forholder seg rolig til de aller fleste situasjoner. En fantastisk kar! Gledesbukk i galoppen må man dog regne med, men det er bare moro! Bilder: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 27. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2013 Flott fjording! Min yndlingsrase Atten år er ingen alder for en gul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 27. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2013 Nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 27. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2013 Åååh, så fin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 Nydelig! Skal jeg ha hest en gang, blir det en fjording! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekeng Skrevet 28. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 Tusen takk alle han er litt av en going <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekeng Skrevet 2. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2013 Tenkte det passet seg å legge inn litt flere bilder her jeg - blir litt som en dagbok. Syns det er moro å vise frem gullegulingen Hallooo Kristine, hva gjør duu? *Kremt* altså.. Gresset er grønnere på den andre siden? Her har nemlig Prinsen gått inn i hundegården.. Badetur! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 12. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2013 Han var skikkelig fin, er ikke alltid jeg liker fjordinger så godt, men denne var fin. Han hadde et godt blikk, men samtidig litt lurt blikk, ser at dere trives godt sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 12. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2013 nydelig fjording! Minner meg veldig om venninnen min sin, Jeppe. Stødig som få andre. Tar alt på sparket og er bare helt nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekeng Skrevet 12. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2013 Han var skikkelig fin, er ikke alltid jeg liker fjordinger så godt, men denne var fin. Han hadde et godt blikk, men samtidig litt lurt blikk, ser at dere trives godt sammen Ååå, tusen takk, så hyggelig å høre Ja, han er god, men jaggu er han lur også. Mye personlighet på denna! nydelig fjording! Minner meg veldig om venninnen min sin, Jeppe. Stødig som få andre. Tar alt på sparket og er bare helt nydelig Takk Her om dagen overrasket igjen Prinsen med sitt rolige sinn. På en tidsramme på to minutter, opplevde vi: 1. En bil med unge gutter som hiver seg over i feltet nærmest oss, og legger seg på hornet. Han bak rattet blunker ivrig til meg. Jeg hadde mest lyst til å gi han fingeren tilbake, men lot vær. 2. Noen som skifter dekk med sånn maskin ( ) 3. Noen som høytrykkspyler bilen sin. Jeg var helt sikker på at det skulle komme en reaksjon fra Prinsen slik at jeg falt av, red tross alt barbak, og dette er ting som kom uventa på alt sammen. Hele reaksjonen var: "usj, en flue på øret *ristrist* åååå, vi er på bensinstasjonen, kan vi please kjøpe is? Kristine pleeeease!" Møøøøø! Sommerslækk: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekeng Skrevet 12. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2013 Må bare vise frem tidenes bildeserie, som representerer mye av hvor mye latter vi får av denne ponnisen.. Bildene er tatt av Alexander Hojem. "Hm, hinder...?" "ååå løft!" "bort med denne!" "sånn. Vel utført arbeid!" 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 12. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2013 Ha ha ha, for en personlighet på den hesten, ser ut som en tøffing som er med på det meste Skal følge med på denne tråden, var så morsomme bilder og gøy å se dyr som har det så godt <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 13. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2013 Må bare vise frem tidenes bildeserie, som representerer mye av hvor mye latter vi får av denne ponnisen.. Bildene er tatt av Alexander Hojem. "Hm, hinder...?"image.jpg "ååå løft!"image.jpg "bort med denne!"image.jpg "sånn. Vel utført arbeid!"image.jpg Det tror jeg Jeppe kunne funnet på også! Haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekeng Skrevet 14. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Ha ha ha, for en personlighet på den hesten, ser ut som en tøffing som er med på det meste Skal følge med på denne tråden, var så morsomme bilder og gøy å se dyr som har det så godt <3 Haha, ja Prinsen er med på alt som er gøy. Og det meste er gøy! Tusen takk, det var hyggelige ord Det tror jeg Jeppe kunne funnet på også! Haha Haha! Da tror jeg det er godt de ikke står på samme stall, da kunne de gjort mye rart sammen Her er vi på besøk hos bestevenninna mi. Prinsen har vært på mang et besøk hos forskjellige mennesker - og når de løper inn - da kan det bare bety en ting! Her venter han forventningsfull: Gressebilder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekeng Skrevet 26. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2013 Og nå er fjordfisen sykemeldt Han har herja skikkelig i paddocken og har skaffet seg skikkelige brann/skrubbsår, stakkaren.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2013 For en herlig tråd Mistet fjordingen min for ca et år siden, og kjenner at jeg virkelig merker savnet (men på en god måte altså!) av å titte i denne tråden. De er noen herlige smådjevler rett og slett God bedring til Prinsen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whips Skrevet 26. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2013 Fantastiske bilder - det lyser personlighet og humor av denne hesten! Bildeserien med styrkeløft eh.. jeg mener hinder var helt fantastisk! God bedring til fine Prinsen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekeng Skrevet 29. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2013 Prinsen takker for bedringshilsener heldigvis er han tilbake igjen og kan taes med på skritteturer - selv mener han at vi bare skal galoppere... Blir litt sprek, jah! Regner med at det kommer mer bilder i morgen, da reiser lillegul på ferie til nabogården Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekeng Skrevet 30. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2013 Beiteslipp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 30. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2013 For en herlig fyr! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekeng Skrevet 21. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2013 Endelig! Jammen fikk jeg abstinenser etter to uker uten gullegul... Skyggebilde Jah.. Snacks må man ha! Ut på tur! Vi fant et blåbær-sted hvor det var blått i blått, i morgen skal vi tilbake og plukke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GryAnettN Skrevet 21. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2013 For en herlig fyr Savner å ha fjording! Skal absolutt skaffe meg det den dagen jeg skal ha hest igjen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekeng Skrevet 22. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2013 Litt fra i dag! Klumpen <3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekeng Skrevet 25. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2013 I dag har vi svømt sammen for første gang!! :D Prinsen er en erfaren svømmer, personlig har jeg aldri svømt med hest før. En fantastisk opplevelse, han var helt kul og vi koste oss masse! Gullegulingen min <3 Ble dessverre ingen bilder, men neste gang så..! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekeng Skrevet 28. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2013 Sommerens blinkskudd: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts