Gå til innhold
Hundesonen.no

Hund forsøkt stjålet i Buvika


KarpeSkrotum
 Share

Recommended Posts

Ikke at jeg føler meg veldig utsatt iom at jeg ikke har hage og ikke er den som binder hunden min utenom butikken i hytt og pine, men slike situasjoner er vell en av de få hvor det er helt greit og ha en hund som er fint lite inbydende og gå bort til... Man vet jo at slik skjer så man kan jo ikke annet enn og ta hensyn, men det er forferdelig at man ikke skal kunne ha hunden sin ute i hagen uten og være redd for at den blir stjelt altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det som står i slutten av artikkelen er litt morsomt:

– Når folk er såpass frekke at de går inn på gårdsplassen din for å stjele en hund, er det grunn til å advare folk, sier Øvermo.

Jeg ville ikke kalt de frekke, jeg ville kalt de kriminelle.

Godt de så hva som skjedde og fikk inn hunden ihvertfall. Vet ikke hva jeg hadde gjort om noe slikt hadde skjedd med meg. Tror jeg hadde spurt de hva søren de gjorde i på min eiendom. Hva folk ikke gjør for penger altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Who in their fucking right mind - binder en VALP ute alene da?

Tullinger

Seriøst?

Og dette blir en sånn "bil fulgte etter meg" story som gjør at folk får hetta og blir paranoide. Kommer til å gå som en farsott - og jeg, jeg kommer til å slette ALLE som poster driten så det kommer opp i newsfeeden på FB - gidder ikke sånt tjafs.

La være å la hundene være ute alene uten tilsyn så slipper man å bekymre seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...