Gå til innhold
Hundesonen.no

Flyttevask av leilighet i Oslo


Recommended Posts

Som de fleste vet, så skal jeg flytte ut herifra i løpet av sommeren. Dvs også at leiligheta skal vaskes ut. Det er en ca 35 kvm bestående av sovealkove, stue med åpen kjøkkenløsning, bad og en liten gang (pluss en liten "bod" med en teknisk sak til fjernvarmen her).

Jeg skal ha flyttet ut innen 31.7 herifra, men flytter fysisk før dette.

I og med at husarbeid er noe av det tyngste kroppen min gjør, så har jeg planer om å kjøpe meg fri fra dette. Så jeg tenkte kanskje at om noen soniser ønsker seg en dags jobb i løpet av juli månde før jeg skaffer et firma.

Vask blir da av alle rom, inne i skap, oppå skap, dra over noen av veggene etc.

Jeg stiller selvfølgelig med alt av rengjøringsmidler, bøtter, kluter, støvsuger (eddik!! :D ) etc. Og nøkkel kan vi avtale å levere.

Tenkte en pris på 2000 kr for en god vask av hele leiligheten.

PM meg om interesse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lurt, Nirm :) Vi flytter den 31 mai og trenger å få vasket ut så fort som mulig etter dette. Her blir det full vask av komfyr, kjøleskap, bak, inni, oppå. Vegger og tak. Noen som føler seg kallet? Send meg en PM, så snakkes vi. Jeg har snakket med Nirm om å kuppe tråden. Det var helt greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen PM i min innboks, så det ser foreløpig ut til at alle soniser som ikke er syke, er steinrike :D Jeg har større leilighet, eller egentlig et hus, så da blir det jo mer penger, også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiyomi har da fått jobben her. :)

Men til andre, så har jeg skrevet dere ned bak øret om ting skulle skjære seg med henne (eksempel starte med basehopping og brekke ben innen juli eller noe. :P )

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...