SandyEyeCandy Skrevet 30. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2014 Polarhundpels Kuro har smårøytet i EVIGHETER nå, så nå har jeg også begynt å børste, siden det har blitt såpass varmt... Himmel altså. Du må jo dusje han! Eneste som hjelper, sjøl om han er hannhund som slipper pels litt hele tida. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 30. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2014 Du må jo dusje han! Eneste som hjelper, sjøl om han er hannhund som slipper pels litt hele tida. Og nå er han til og med kastrert hannhund... Jeg VET jo det, det er bare så hiiimla tiltak, og så bråker han sånn, og så får jeg pels over HELE badet (jeg mener, herregud, han prøver å tørke seg ved å gni seg inntil veggene liksom ). Men du har jo rett, og jeg kommer til å gjøre det snart altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 30. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2014 Børstet whippeten, og fikk faktisk av en liten tennisball med pels. Hun har røytet mye siste 3-4 ukene. Nå ser det ut til å være over, og hun er faktisk blitt gjennomsiktig på de hvite områdene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 30. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2014 Si meg, hvordan i heite får jeg av dekkhårene. Jeg kan nappe av masse på Nix, men får det ikke av med noen form for børster eller karder? Må jeg gå til innkjøp av noe ala hesteskrape? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts