soelvd Skrevet 13. Mai 2013 Rapporter Skrevet 13. Mai 2013 Lager en egen tråd så vi får samlet det litt. Virket som om det var stemning for et treff - jeg er i alle fall lysten på å se alle de søte små "live". Siden det var mitt initiativ så legger jeg selvsagt inn et forslag på en dato jeg faktisk er på østlandet. Så, hva med neste torsdag, 23. mai. Alternativt tirsdag 21. mai. Hva tror dere? Så til et annet "problem". Alle er hjertlig velkommen hjem til meg, men jeg bor litt vel i utkanten (2 timer fra Oslo, retning Kongsberg og Numedal). Så da er det to alternativer igjen: Noen kan melde seg frivillig til å åpne dørene eller vi kan finne en kafé eller lignende som er barnevennlig. Evt hvis flere med litt eldre unger vil være med så finnes det kanskje et lekeland? Eller er det bråkene for de minste? Hva tror dere? Edit: Endret datoene som Kaja så observant la merke til at ikke stemte Siter
Fillerya Skrevet 13. Mai 2013 Rapporter Skrevet 13. Mai 2013 Håper jeg får vært med! har overtidstime 22.mai 1 Siter
Kaja Skrevet 13. Mai 2013 Rapporter Skrevet 13. Mai 2013 24 mai er en fredag og 22 er en onsdag Siter
soelvd Skrevet 13. Mai 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Mai 2013 Håper jeg får vært med! har overtidstime 22.mai Inni magen-babyer er også velkomne, altså.. Men håper det er utenpå-magen-baby, da :-) Jeg har en god følelse på 19. mai! Siter
soelvd Skrevet 13. Mai 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Mai 2013 24 mai er en fredag og 22 er en onsdag Det har du helt rett i. Skylde på amme-tåka? Siter
Anette Skrevet 13. Mai 2013 Rapporter Skrevet 13. Mai 2013 spørs hvor mange dere er men jeg har plass hos meg og er sykemeldt så jeg er her Siter
soelvd Skrevet 13. Mai 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Mai 2013 spørs hvor mange dere er men jeg har plass hos meg og er sykemeldt så jeg er her Vi kan jo begynne med å se hvor mange som vil være med - og ta det derfra? Siter
Garmen Skrevet 13. Mai 2013 Rapporter Skrevet 13. Mai 2013 Jeg sier fra her også at vi vil være med, jeg går an å ha det her også, om vi ikke blir altfor mange. Vi bor på vååååålenga, så det er lett å komme seg hit fra sentrum med kollektivt, men vet ikke hvor lett det er med parkering og slikt. Og det kommer jo an på hvor folk kommer fra 1 Siter
soelvd Skrevet 13. Mai 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Mai 2013 Jeg sier fra her også at vi vil være med, jeg går an å ha det her også, om vi ikke blir altfor mange. Vi bor på vååååålenga, så det er lett å komme seg hit fra sentrum med kollektivt, men vet ikke hvor lett det er med parkering og slikt. Og det kommer jo an på hvor folk kommer fra Veldig usikker på hvordan vi kommer.. Har egentlig tenkt å kjøre, men kan jo alltids ta toget. men vet ikke om jeg orker å dra med meg vogn og styr på så masse kollektivtrafikk. Men jeg tar med vogn og finner vel parkering et sted - jeg klarer trille litt og Hva tenker du om datoene? Siter
Garmen Skrevet 13. Mai 2013 Rapporter Skrevet 13. Mai 2013 Begge datoene passer greit for meg, egentlig, så det er opp til resten av dere 1 Siter
tm100021 Skrevet 14. Mai 2013 Rapporter Skrevet 14. Mai 2013 Jeg er med om det ikke blir hos soelvd (litt langt ) og ikke sent på dagen dette hørtes kjempekos ut. 1 Siter
Martine Skrevet 14. Mai 2013 Rapporter Skrevet 14. Mai 2013 Jeg er med! Kan godt være hos meg og (Kjelsås). Jeg har eksamen 23. da, så da må det bli etter 14! Lill! Ta med Soph? Siter
tm100021 Skrevet 14. Mai 2013 Rapporter Skrevet 14. Mai 2013 Jeg er med! Kan godt være hos meg og (Kjelsås). Jeg har eksamen 23. da, så da må det bli etter 14! Lill! Ta med Soph? Jeg kan jo egentlig forsåvidt det.. Eller nja. Nje. Må tenke litt, hun er så gæren så må føle litt på om det blir for slitsomt.. Masse babyer + Soph hørtes veldig stress ut Siter
Martine Skrevet 14. Mai 2013 Rapporter Skrevet 14. Mai 2013 Jeg kan jo egentlig forsåvidt det.. Eller nja. Nje. Må tenke litt, hun er så gæren så må føle litt på om det blir for slitsomt.. Masse babyer + Soph hørtes veldig stress ut Hun og E blir BFF! Siter
ida Skrevet 14. Mai 2013 Rapporter Skrevet 14. Mai 2013 Nå skulle jeg kjent disse tuppene litt bedre, for da kunne jo sonenbestemor tatt med de "store" på hopp i havet eller i parken mens dere var på treff Eller hvis det blir på en tirsdag, da Siter
soelvd Skrevet 14. Mai 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Mai 2013 Jeg kan jo egentlig forsåvidt det.. Eller nja. Nje. Må tenke litt, hun er så gæren så må føle litt på om det blir for slitsomt.. Masse babyer + Soph hørtes veldig stress ut Om du ikke har lyst til å ta henne med så er jo det din sak. Men jeg tåler i alle fall litt gæren unge. Og vi klarer nok å underholde henne skal du se (plus at jeg har lyst til å hilse på henne ). Nå skulle jeg kjent disse tuppene litt bedre, for da kunne jo sonenbestemor tatt med de "store" på hopp i havet eller i parken mens dere var på treff Eller hvis det blir på en tirsdag, da Hva? Regnet med du kom uansett og tok med deg Ia? Ingen her som har satt begrensninger på hvor små barna må være.. 2 Siter
ida Skrevet 14. Mai 2013 Rapporter Skrevet 14. Mai 2013 Om du ikke har lyst til å ta henne med så er jo det din sak. Men jeg tåler i alle fall litt gæren unge. Og vi klarer nok å underholde henne skal du se (plus at jeg har lyst til å hilse på henne ). Hva? Regnet med du kom uansett og tok med deg Ia? Ingen her som har satt begrensninger på hvor små barna må være.. Hahaha Hun er babygal så det holder 2 Siter
Maren Skrevet 14. Mai 2013 Rapporter Skrevet 14. Mai 2013 Får se om jeg kan eller ikke, har en del å tenke på om dagen med meklingsmøter og sånt Siter
soelvd Skrevet 15. Mai 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mai 2013 Sååå, da sier vi tirsdag, da? Hvem skal være med og hvem har best plass i stua (og på parkeringsplassen?)? Siter
Martine Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Skrevet 15. Mai 2013 Sååå, da sier vi tirsdag, da? Hvem skal være med og hvem har best plass i stua (og på parkeringsplassen?)? Jeg vil være med har ikke superstor leilighet (underkant av 60), men det pleier å gå greit å få parkert her vet ikke om jeg får lagd noe særlig spiselig da, men Siter
ElZorro Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Skrevet 15. Mai 2013 Jeg kan dessverre ikke. Vi skal på 3 mnd kontroll Dessuten er mannen hjemme den uka, så vi får prioritere litt Tuva og Pappa tid Siter
tm100021 Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Skrevet 15. Mai 2013 Jeg kan tirsdag ! Og jeg kan bake noe og ha med ihvertfall Jeg trenger god parkeringsplass 1 Siter
Martine Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Skrevet 15. Mai 2013 Jeg kan tirsdag ! Og jeg kan bake noe og ha med ihvertfall Jeg trenger god parkeringsplass Jippi! det bør være en del plasser ledige på dagtid altså! Pleier aldri å være noe problem Det er jo litt lenger unna sentrum og nærme skogen, men vet ikke hvordan det er med parkering hos deg, Garmen? Siter
soelvd Skrevet 15. Mai 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mai 2013 Jeg kan dessverre ikke. Vi skal på 3 mnd kontroll Dessuten er mannen hjemme den uka, så vi får prioritere litt Tuva og Pappa tid Åååh, det var dumt! Dere må gjerne komme til rakkestad Blæh, litt langt Jeg kan tirsdag ! Og jeg kan bake noe og ha med ihvertfall Jeg trenger god parkeringsplass Supert:) Jeg skal se om jeg ikke rekker å bake noe jeg også.. Siter
Recommended Posts