Shlush Skrevet 9. Mai 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Mai 2013 Man må vell bestå alle lydighetsøvelsene? :-) Siter
Zitka Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Skrevet 9. Mai 2013 Man må vell bestå alle lydighetsøvelsene? :-) Jepps.. inkl sporet Siter
mokken Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Skrevet 9. Mai 2013 Man må ha minimun 5 på alle lp øvelsene, og min. 6 på sporet Siter
Siri Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Skrevet 9. Mai 2013 Gjenstanden i enden av sporet, må den avleveres eller holder det at hunden plukker den opp? (Før den eksploderer i lykkerus... ) Jeg har dekkmarkering :-) Du må nok ha fullstendig apportøvelse for full uttelling. Hvordan hunden markerer sluttgjenstanden spiller ingen rolle så lenge hunden finner den . 1 Siter
mokken Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Skrevet 9. Mai 2013 Hvordan hunden markerer sluttgjenstanden spiller ingen rolle så lenge hunden finner den . Phu! Flaks for meg 1 Siter
mokken Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Skrevet 9. Mai 2013 Og da har man tapet igjen en dør... Hæ? 1 Siter
Zitka Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Skrevet 9. Mai 2013 Og da har man tapet igjen en dør... :lol: Hvilken øvelse er det? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 1 Siter
Nirm Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Skrevet 9. Mai 2013 :lol: Hvilken øvelse er det? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Det inngår i hals for de som ikke får til stillekommandoen, så er alternativet å tape igjen munnen på hunden. det er for bonuspoeng for de som strøk på sporet fordi de ikke har en korrekt apport. 4 Siter
Zitka Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Skrevet 9. Mai 2013 Det inngår i hals for de som ikke får til stillekommandoen, så er alternativet å tape igjen munnen på hunden. det er for bonuspoeng for de som strøk på sporet fordi de ikke har en korrekt apport. Det er vel sikkert bare for schäfere også tipper jeg -_- Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 1 Siter
mokken Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Skrevet 9. Mai 2013 Det inngår i hals for de som ikke får til stillekommandoen, så er alternativet å tape igjen munnen på hunden. det er for bonuspoeng for de som strøk på sporet fordi de ikke har en korrekt apport. Det er vel sikkert bare for schäfere også tipper jeg -_- Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 :lol: Siter
Nirm Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Skrevet 9. Mai 2013 Det er vel sikkert bare for schäfere også tipper jeg -_- Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Nei da. For alle. Med lang nok nese til å tapes igjen. Briarder sliter litt pga all pelsen, så de får bruke tau... 2 Siter
Zitka Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Skrevet 9. Mai 2013 Nei da. For alle. Med lang nok nese til å tapes igjen. Briarder sliter litt pga all pelsen, så de får bruke tau... Boxer da? Bare en rett ned imellom øya? Jeg er så glad i sonen.. Tenk hvor mye man lærer -_- Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Siter
Nirm Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Skrevet 9. Mai 2013 Boxer da? Bare en rett ned imellom øya? Jeg er så glad i sonen.. Tenk hvor mye man lærer -_- Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Boxere blir disket da... Siter
Zitka Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Skrevet 9. Mai 2013 Boxere blir disket da... Å nei :unsure: :lol: Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Siter
mokken Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Skrevet 10. Mai 2013 Dommeren jeg kontaktet svarer forøvrig det samme som Siri. Markering, apoortering eller plukke opp spiller ingen rolle, det vesentlige er at hunden finner sluttgjenstanden 1 Siter
Nirm Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Skrevet 10. Mai 2013 Dommeren jeg kontaktet svarer forøvrig det samme som Siri. Markering, apoortering eller plukke opp spiller ingen rolle, det vesentlige er at hunden finner sluttgjenstanden Ikke noe om taperuller altså? 1 Siter
Shlush Skrevet 10. Mai 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Mai 2013 men seletøy? jeg har lyst på sporsele jeg kan bruke både på kåringsprøva og sl1, hvilken? med feste under :-) Siter
Zitka Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Skrevet 10. Mai 2013 men seletøy? jeg har lyst på sporsele jeg kan bruke både på kåringsprøva og sl1, hvilken? med feste under :-) På SL1 bruker du ikke sele.. Siter
Nirm Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Skrevet 10. Mai 2013 På SL1 bruker du ikke sele.. Kan man ikke bruke den bötcker selen, eller hva den nå heter? Siter
mokken Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Skrevet 10. Mai 2013 Ikke noe om taperuller altså? Nei, det gjaldt kun for sjæffiser Siter
Zitka Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Skrevet 10. Mai 2013 Kan man ikke bruke den bötcker selen, eller hva den nå heter? Det kan hende at det er unntaket, men det er vel egentlig i seg selv ikke en selen da.. Mer bare en tråd rundt brystkassa hvis jeg tenker på riktig sele.. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Siter
mokken Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Skrevet 10. Mai 2013 Men altså, er sele en sak da? Er det ikke bare å putte på hunden den selen man har og trives med? Trenger man å gjøre det vanskelig likssom..? 1 Siter
Nirm Skrevet 10. Mai 2013 Rapporter Skrevet 10. Mai 2013 Ikke sele som jeg ville kalt det nei, men er jo mer enn et halsbånd liksom Mokk: regler på hva du kan ha på hunden i rik programmet. Siter
Recommended Posts