QUEST Skrevet 4. Februar 2018 Rapporter Skrevet 4. Februar 2018 På 1. januar 2016 at 8:49 PM, Kenneth1981 skrev: Akvariehunden Myggen Fine hunder og det var akvariet sitt det! Hvor mange liter er det? 1 Siter
Kenneth1981 Skrevet 4. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Februar 2018 Akkurat nå, QUEST skrev: Fine hunder og det var akvariet sitt det! Hvor mange liter er det? Takk. Det er en liten balje på cirka 350 liter ? 1 Siter
QUEST Skrevet 4. Februar 2018 Rapporter Skrevet 4. Februar 2018 Akkurat nå, Kenneth1981 skrev: Takk. Det er en liten balje på cirka 350 liter ? Akvarier er bedre jo større de er! Hadde tidligere 'huset fullt' av akvarier , nå er det bare ett enslig lite på 200 liter igjen. Hadde man hatt plass og ikke minst gulv som tålte det, så hadde det vært flott å kunne hatt ett på minimum 2000 liter Husker jeg helt feil nå eller var det litt 'krøll' mellom gutta dine tidligere? I så fall, hvordan går det nå? Siter
Kenneth1981 Skrevet 4. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Februar 2018 3 timer siden, QUEST skrev: Akvarier er bedre jo større de er! Hadde tidligere 'huset fullt' av akvarier , nå er det bare ett enslig lite på 200 liter igjen. Hadde man hatt plass og ikke minst gulv som tålte det, så hadde det vært flott å kunne hatt ett på minimum 2000 liter Husker jeg helt feil nå eller var det litt 'krøll' mellom gutta dine tidligere? I så fall, hvordan går det nå? Skulle gjerne hatt et par akvarier til ? Men samboeren sier nei. Det går mye bedre med gutta. Ikke perlevenner. Men veldig lite aggresjon mot hverandre. Det er veldig godt! 1 Siter
Kenneth1981 Skrevet 19. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Februar 2018 På 4.2.2018 at 2:26 PM, Pringlen skrev: Du får grave deg dam I wish ?????? 1 Siter
Kenneth1981 Skrevet 19. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Februar 2018 Nesten hele gjengen min ? 4 Siter
QUEST Skrevet 2. Mars 2018 Rapporter Skrevet 2. Mars 2018 På 4. februar 2018 at 1:58 PM, Kenneth1981 skrev: Skulle gjerne hatt et par akvarier til ? Men samboeren sier nei. Altså..hvis han er så vrien, så må du bytte han ut i en mer medgjørlig modell.. 1 Siter
Kenneth1981 Skrevet 10. Januar 2019 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Januar 2019 Vesle Varg gikk bort den 16-10-2018 - vil aldri glemmes ?❤️ 9-2-2013 til 16-10-2018 9 Siter
Midas Skrevet 11. Januar 2019 Rapporter Skrevet 11. Januar 2019 Kondolerer ? Han var veldig søt ? 1 Siter
Kenneth1981 Skrevet 20. Februar 2021 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Februar 2021 Tenk at jeg startet denne tråden i 2013. Tida flyr! status nå: Myggen er selvfølgelig fortsatt her. Kattene Minken og Puma. I tillegg kommer det ny valp om et par måneder ? 5 Siter
Kenneth1981 Skrevet 30. Mars 2021 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mars 2021 Nala ?Et par uker igjen. 4 Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.