tm100021 Skrevet 30. April 2013 Rapporter Share Skrevet 30. April 2013 (Neida, ikke Arya ) Korhåret Collie tispevalp, av fargen mest sannsynlig tricolor søker forverthjem. Valpen er klar til å flytte til sitt nye hjem i midten/slutten av juli. Mer info om forvertbetingelser eller annet, send pm eller mail til [email protected] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 30. April 2013 Rapporter Share Skrevet 30. April 2013 (Neida, ikke Arya ) Puh! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 30. April 2013 Rapporter Share Skrevet 30. April 2013 Åh, skal ikke ha valp, skal ikke ha valp 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 30. April 2013 Rapporter Share Skrevet 30. April 2013 *så ikke denne tråden, så den IKKE* 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 30. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. April 2013 (Neida, ikke Arya ) Puh! Hun hadde jeg oppriktig aldri klart å skille meg med. Veldig ok forvertavtale folkens mer info om hva en forvert avtale vil ca innholde står på hjemmesiden på valper tror jeg, egen punkt om forvert der:) veldig viktig for oss at ikke forvert føler seg utnyttet. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 30. April 2013 Rapporter Share Skrevet 30. April 2013 Jeg vil være forvert for Lill! Kan du ikke kjøpe deg en nakenhund i stedet da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 30. April 2013 Rapporter Share Skrevet 30. April 2013 Hadde vært no for ei venninde av meg, men hun skal vist ha langhår istedet 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 1. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2013 (endret) Oj! Du, jeg skal jammen høre med svogeren min som skal ha seg hund i løpet av sommeren. Tror rasen hadde passet han ypperlig faktisk, så får vi se om han er enig. En flott hundeeier blir han iallfall, det kan jeg garantere. Og du er vel en av de få hvor jeg tenker forvert er like bra som å kjøpe. Endret 1. Mai 2013 av Mari 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 1. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2013 Jeg vil være forvert for Lill! Kan du ikke kjøpe deg en nakenhund i stedet da? Skal si ifra hvis det plutselig blir en nakenhund isteden (Regner ikke med at det holder å barbere den ?) Oj! Du, jeg skal jammen høre med svogeren min som skal ha seg hund i løpet av sommeren. Tror rasen hadde passet han ypperlig faktisk, så får vi se om han er enig. En flott hundeeier blir han iallfall, det kan jeg garantere. Og du er vel en av de få hvor jeg tenker forvent er det like bra som kjøp. Hadde vært no for ei venninde av meg, men hun skal vist ha langhår istedet Jeg skal muligens sette ut noe der også, men det blir først senere iår da, av eget oppdrett 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 1. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2013 Skal si ifra hvis det plutselig blir en nakenhund isteden (Regner ikke med at det holder å barbere den ?) Jeg skal muligens sette ut noe der også, men det blir først senere iår da, av eget oppdrett Jeg vil! Spørs hva samboer synes er greit, da... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 1. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2013 Skal si ifra hvis det plutselig blir en nakenhund isteden (Regner ikke med at det holder å barbere den ?) Ehh.. Nei altså.. Er det bare det som er forskjellen på en nakenhund og en korthårscollie, altså? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 1. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2013 Veldig ok forvertavtale folkens mer info om hva en forvert avtale vil ca innholde står på hjemmesiden på valper tror jeg, egen punkt om forvert der:) veldig viktig for oss at ikke forvert føler seg utnyttet. Jeg skal ha av deg. Men vet ikke helt når enda. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 1. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2013 Jeg skal ha av deg. Men vet ikke helt når enda. Jeg tenkte på deg med en gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 1. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2013 Jeg tenkte på deg med en gang Søta! Men jeg skal ha langhårs faktisk, når jeg skal ha 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Oi, tenke tenke. slutten av juli er jo ikke umulig, om kjæresten og jeg kan kordinere fri. Skal undersøke litt mer, men utrolig fristende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts