Gå til innhold
Hundesonen.no

Korthåret Collie tispe søker forvert


Recommended Posts

(Neida, ikke Arya :heart: )

Puh! :D

Hun hadde jeg oppriktig aldri klart å skille meg med.

Veldig ok forvertavtale folkens :whistle: mer info om hva en forvert avtale vil ca innholde står på hjemmesiden på valper tror jeg, egen punkt om forvert der:) veldig viktig for oss at ikke forvert føler seg utnyttet.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj! Du, jeg skal jammen høre med svogeren min som skal ha seg hund i løpet av sommeren. Tror rasen hadde passet han ypperlig faktisk, så får vi se om han er enig. En flott hundeeier blir han iallfall, det kan jeg garantere. Og du er vel en av de få hvor jeg tenker forvert er like bra som å kjøpe.

Endret av Mari
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være forvert for Lill! Kan du ikke kjøpe deg en nakenhund i stedet da? :lol:

:lol: Skal si ifra hvis det plutselig blir en nakenhund isteden :lol: (Regner ikke med at det holder å barbere den :whistle: ?)

Oj! Du, jeg skal jammen høre med svogeren min som skal ha seg hund i løpet av sommeren. Tror rasen hadde passet han ypperlig faktisk, så får vi se om han er enig. En flott hundeeier blir han iallfall, det kan jeg garantere. Og du er vel en av de få hvor jeg tenker forvent er det like bra som kjøp.

:ahappy:

Hadde vært no for ei venninde av meg, men hun skal vist ha langhår istedet :aww:

Jeg skal muligens sette ut noe der også, men det blir først senere iår da, av eget oppdrett :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Skal si ifra hvis det plutselig blir en nakenhund isteden :lol: (Regner ikke med at det holder å barbere den :whistle: ?)

:ahappy:

Jeg skal muligens sette ut noe der også, men det blir først senere iår da, av eget oppdrett :aww:

:frantics: :wave: Jeg vil! Spørs hva samboer synes er greit, da... :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Skal si ifra hvis det plutselig blir en nakenhund isteden :lol: (Regner ikke med at det holder å barbere den :whistle: ?)

Ehh.. Nei altså.. Er det bare det som er forskjellen på en nakenhund og en korthårscollie, altså? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig ok forvertavtale folkens :whistle: mer info om hva en forvert avtale vil ca innholde står på hjemmesiden på valper tror jeg, egen punkt om forvert der:) veldig viktig for oss at ikke forvert føler seg utnyttet.

Jeg skal ha av deg. Men vet ikke helt når enda. :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...