Tonje Skrevet 22. April 2013 Rapporter Share Skrevet 22. April 2013 Dere vet sånne som katter har? Og små raser? Sånne hulelignende? Jeg trenger en som passer en whippet Noen som vet av noe sånt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 22. April 2013 Rapporter Share Skrevet 22. April 2013 Nærmeste og største jeg fant, men den var staselig, da! Litt liten åpning bare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 22. April 2013 Rapporter Share Skrevet 22. April 2013 Det ønsker varga seg også, men jeg vet ikke om det finnes så stort.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 22. April 2013 Rapporter Share Skrevet 22. April 2013 Hva med Busterbua? http://woodshop.mamutweb.com/Resource/File/0/bell%20og%20lissi%20400x346.jpg 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bardmand Skrevet 22. April 2013 Rapporter Share Skrevet 22. April 2013 Google "snuggle bed for dogs" så finner du nok noe. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernertryne Skrevet 22. April 2013 Rapporter Share Skrevet 22. April 2013 Lykke til! Har vært på utkikk etter noe sånt i berner-størrelse, sjokkerende nok uten hell. Meeeen var på plantasjen i helga og de har en halvveis stor sko-hule, og denne i nettbutikken. Denne er strengt tatt et hundehus tror jeg, og stygg som pesten. Denne skal visstnok holde en schäfer, denne får du muuuligens stappet en whippet inn i, samme med denne. Ellers vurderer jeg å lage selv. Har sett noen bare bruke en gammel tønne med pute i, rustikt og fancy 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KiBra Skrevet 23. April 2013 Rapporter Share Skrevet 23. April 2013 Hva med å bruke et hundebur? Ta bort døra, bruk selve buret som ramme og sy burtekk? Eller få tak i et stort bur, og kle det med det du vil, både inni og utenpå? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Penøttsmør Skrevet 23. April 2013 Rapporter Share Skrevet 23. April 2013 Hvis noen finner sånn til størrelse gigantisk husky så si gjerne fra. Har lett etter sånne huler lenge til dem.. Nå har vi spikret køyeseng i tre da, men mangler tak øverst. De liker å gjemme seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 23. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. April 2013 Tusen takk for mange flotte tips Blir nok noe av det her. Greia er at senga mi skal bli hundefri, og da trenger whippeten et meget godt alternativ for at det skal gå så smertefritt som mulig Han skal ha det varmest og mykest mulig, så da tenkte jeg at en sånn myk hule må jo være midt i blinken. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts