MonicaT Skrevet 18. April 2013 Rapporter Share Skrevet 18. April 2013 Hei Har lagt inn ny header/logo på nettsiden og når jeg blar på menyene så hopper logoen opp Sånn vil jeg ikke ha det, hva kan gjøres? Gjelder www.fellesutstillingen.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 18. April 2013 Rapporter Share Skrevet 18. April 2013 Hei Har lagt inn ny header/logo på nettsiden og når jeg blar på menyene så hopper logoen opp Sånn vil jeg ikke ha det, hva kan gjøres? Gjelder www.fellesutstillingen.com den står helt stille her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 18. April 2013 Rapporter Share Skrevet 18. April 2013 Samme her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 18. April 2013 Rapporter Share Skrevet 18. April 2013 her og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 18. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. April 2013 Men om du trykker på dommerliste, blir det ikke et hvitt felt under logoen og at den flytter seg litt? Gjør det hos meg, men kan være jobb pc'n som tuller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 18. April 2013 Rapporter Share Skrevet 18. April 2013 nope Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 18. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. April 2013 Så fint da, da er det bare her på jobb det er tull. Viktigste er at det fungerer hos andre Takk for hjelpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarpeSkrotum Skrevet 18. April 2013 Rapporter Share Skrevet 18. April 2013 Ikke her heller, men "kontakt oss" flytter hele siden noen pixler til høyre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts