Eplefe Skrevet 6. August 2015 Rapporter Share Skrevet 6. August 2015 Vet du om de legger ut info om treningene noe sted? Nei, men det kan jeg selvsagt finne ut av! Skal mest sannsynlig ut en tur i løpet av helgen og, kan spørre dem da. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 6. August 2015 Rapporter Share Skrevet 6. August 2015 Nei, men det kan jeg selvsagt finne ut av! Skal mest sannsynlig ut en tur i løpet av helgen og, kan spørre dem da. Det hadde vert supert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eplefe Skrevet 13. August 2015 Rapporter Share Skrevet 13. August 2015 Torsdag 27. starter de opp igjen ringtrening. @Ingidano @ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 13. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. August 2015 Torsdag 27. starter de opp igjen ringtrening. @Ingidano @ Perfekt, da får vi en fellestrening før eds Takk for info! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 13. August 2015 Rapporter Share Skrevet 13. August 2015 Torsdag 27. starter de opp igjen ringtrening. @Ingidano @ Takk for info Vi får gjøre unna noen LP-stevner før vi henger oss på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 16. August 2015 Rapporter Share Skrevet 16. August 2015 Jeg er primært på jakt etter noe strukturert trening Åå, ser nå at dette er en ny tråd! Jeg trodde det var den samme gamle ringtreningstråden 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 16. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. August 2015 Åå, ser nå at dette er en ny tråd! Jeg trodde det var den samme gamle ringtreningstråden Fort gjort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 25. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. August 2015 @Eplefe Beklager maset, men vet du om klokkeslettet er det samme som tidligere? Jeg sjekket hjemmesiden i går, men fant ikke noe oppdatert info, bare tidene fra i vår. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eplefe Skrevet 25. August 2015 Rapporter Share Skrevet 25. August 2015 Ingenting å beklage! 1930 og utover. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 25. August 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. August 2015 Ingenting å beklage! 1930 og utover. Takker og bukker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ilosan Skrevet 9. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2016 Hei! Har en lappegutt som jeg har meldt på til 2 utstillinger i februar. Har veldig lyst å få øvd oss litt før vi drar på utstilling da han tror alle som skal ta på han skal kose (og da legger man seg ned, må vite) og er opptatt av alt som skjer rundt seg. Han blir 8 måneder nå i januar. Jeg har prøvd å søke litt rundt, men det som kommer frem på google er gammelt. Noen som vet av noe i Bergensområdet som vi kunne vært med på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 9. Januar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2016 18 minutter siden, Ilosan skrev: Hei! Har en lappegutt som jeg har meldt på til 2 utstillinger i februar. Har veldig lyst å få øvd oss litt før vi drar på utstilling da han tror alle som skal ta på han skal kose (og da legger man seg ned, må vite) og er opptatt av alt som skjer rundt seg. Han blir 8 måneder nå i januar. Jeg har prøvd å søke litt rundt, men det som kommer frem på google er gammelt. Noen som vet av noe i Bergensområdet som vi kunne vært med på? Jeg var nå i høst på ringtrening med collieklubben, ikke noe problem med "feil rase". Om ikke de har endret tid/sted så er det torsdager kl 19.30 ved Spar kjøp, Kokstad. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ilosan Skrevet 9. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2016 4 minutter siden, mokken skrev: Jeg var nå i høst på ringtrening med collieklubben, ikke noe problem med "feil rase". Om ikke de har endret tid/sted så er det torsdager kl 19.30 ved Spar kjøp, Kokstad. Okei! Det er jo innenfor rekkevidde! Har du kontaktinformasjon til de som organiserer ringtreningen? Litt skummelt å komme uanmeldt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 9. Januar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2016 7 minutter siden, Ilosan skrev: Okei! Det er jo innenfor rekkevidde! Har du kontaktinformasjon til de som organiserer ringtreningen? Litt skummelt å komme uanmeldt. Nei, jeg har kun vært en gang, dukket bare opp til rett klokkeslett og ble godt tatt i mot. @Eplefe kjenner de som organiserer det, så hun kan sikkert hjelpe til med kontaktinfo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 9. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2016 Collieklubben har juleferie enda, neste trening er 28.1. Bare å møte opp, de er ikke skumle Koster 20,- pr trening for de som ikke er medlem i collieklubben. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ilosan Skrevet 10. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2016 På 9.1.2016, 19.45.22, mokken skrev: Nei, jeg har kun vært en gang, dukket bare opp til rett klokkeslett og ble godt tatt i mot. @Eplefe kjenner de som organiserer det, så hun kan sikkert hjelpe til med kontaktinfo 22 timer siden, Ingidano skrev: Collieklubben har juleferie enda, neste trening er 28.1. Bare å møte opp, de er ikke skumle Koster 20,- pr trening for de som ikke er medlem i collieklubben. Takk for info! Da tror jeg vi prøver å møte opp den 28. også satser jeg at vi får være med. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 10. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2016 20 minutter siden, Ilosan skrev: Takk for info! Da tror jeg vi prøver å møte opp den 28. også satser jeg at vi får være med. Klart dere får være med Prøver å komme meg dit noen ganger i måneden selv. Bare å se etter belgeren som sjelden har mer enn en tå i bakken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 11. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2016 Hei! Har en lappegutt som jeg har meldt på til 2 utstillinger i februar. Har veldig lyst å få øvd oss litt før vi drar på utstilling da han tror alle som skal ta på han skal kose (og da legger man seg ned, må vite) og er opptatt av alt som skjer rundt seg. Han blir 8 måneder nå i januar. Jeg har prøvd å søke litt rundt, men det som kommer frem på google er gammelt. Noen som vet av noe i Bergensområdet som vi kunne vært med på? Nordhordland og nkk Bergen? Vi er også meldt på de to utstillingene tror jeg må prøve å få til ringtrening her og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ilosan Skrevet 11. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2016 9 timer siden, Enits skrev: Nordhordland og nkk Bergen? Vi er også meldt på de to utstillingene tror jeg må prøve å få til ringtrening her og Nordhordaland og Etne! Etne er egentlig litt langt unna, men jeg har veldig lyst å få vært med en gang til i valpeklasse. Nordhordaland-utstillingen har han bikket over til junior. Hvis det går greit på de to så hadde jeg tenkt og også melde han på til NKK Bergen. Blir jo gøy med litt konkurranse da! Vi var alene i valpeklassen i oktober i rackethallen. Kjører du på som junior eller unghund? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 11. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2016 9 timer siden, Enits skrev: Nordhordland og nkk Bergen? Vi er også meldt på de to utstillingene [emoji4] tror jeg må prøve å få til ringtrening her og [emoji4] Nordhordaland og Etne! Etne er egentlig litt langt unna, men jeg har veldig lyst å få vært med en gang til i valpeklasse. Nordhordaland-utstillingen har han bikket over til junior. [emoji4] Hvis det går greit på de to så hadde jeg tenkt og også melde han på til NKK Bergen. Blir jo gøy med litt konkurranse da! [emoji6] Vi var alene i valpeklassen i oktober i rackethallen. Kjører du på som junior eller unghund? Vi stiller i åpen unghund klasse om jeg husker riktig navn [emoji14] hun er 1,5 år så var ikke så mange klasser å velge i [emoji14] 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ilosan Skrevet 16. Januar 2016 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2016 På 12.1.2016, 00.14.39, Enits skrev: Vi stiller i åpen unghund klasse om jeg husker riktig navn hun er 1,5 år så var ikke så mange klasser å velge i Mente på at klassene overlappet noe. Men det er vel mer å hente i unghund enn i junior? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts