Gå til innhold
Hundesonen.no

Bittelitt om meg og mine hunder


Jerko1
 Share

Recommended Posts

294746_256887654354953_1183146402_n.jpg

Jerko og Figo for en tid tilbake. Her var vel Figo omkring 12 uker.

577755_528634660513583_977256462_n.jpg

Og her ett bilde tatt for en måned siden. Her er Figo snart 2 år.

Figo er en Kleiner Munsterlander og Jerko en blanding av BC, Buhund og Schæfer og er nå 9 år.

De er rimelig ulike både av personlighet og som følge av hundetype, men de går svært godt sammen :)

Og så meg selv da, jeg er en rimelig godt voksen mann som har hatt hunder omkring meg siden jeg ble født. Også vært så heldig at jeg har fått være figurant ved trening av tjenestehund (politiet), det var en erfaring jeg ikke ville vært foruten selv om det også til tider fikk fart på pulsen. Hund er en livsstil jeg ikke ville vært foruten, selv om det til tider kan medføre noen forsakelser. Men heldigvis er min kone like hundegal som meg, så egentlig er akkurat det ett ikke problem. Håper på mange gode og lærerike diskusjoner her inne. Samt ett godt fellesskap med andre hundegale :D

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen :D Jeg husker deg også fra Canis. Men jeg er ikke særlig aktiv der da :)

Jeg var rimelig aktiv på Canis noen år, men så ble jeg av ulike grunner rimelig metta. Men så er jeg jo såpass bitt av hundebasillen at jeg ikke klarte å holde meg unna dette forumet da :) Har hatt profil her en stund også, men har tidligere skrevet svært lite, bare tittet innom og lest nå og da.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...