Artemis Skrevet 11. April 2013 Rapporter Skrevet 11. April 2013 Over snødekte jorder i Asker svever papegøyene omkring. Eieren er en av få som driver med friflyging i Norge. http://www.dyrebar.no/artikkel/lar-papegoeyene-fly-fritt-20356652 For et flott syn! 3 Siter
MegaMarie Skrevet 11. April 2013 Rapporter Skrevet 11. April 2013 Mamma hadde noen venner som slapp ut dvergpapegøyene sine også fløy de løs en tur, og kom tilbake igjen! Det var kjempe moro å se på! Men en dag forsvant den ene, og da turte de ikke å slippe den andre ut lengre. Det var kjempe stilig å se de bildene i artikkelen! De fargene, også kult at den ene var venn med katten Siter
Irenen Skrevet 11. April 2013 Rapporter Skrevet 11. April 2013 Stilig Må være noen lykkelige papegøyer! Siter
Kiyomi Skrevet 11. April 2013 Rapporter Skrevet 11. April 2013 Åh, skulle gjerne sett det live! Siter
Blad Skrevet 12. April 2013 Rapporter Skrevet 12. April 2013 Det er noe av det kuleste jeg har sett. Siter
Guest Yellow Skrevet 12. April 2013 Rapporter Skrevet 12. April 2013 Utrolig bra. Når man bare tenker over det så skulle det jo ikke vært noe særlig mer vanskelig å lære store papegøyer å komme tilbake til eier, iforhold til hund som slippes løs. De er nok smartere og mer letttrente enn gjennomsnittshunden (bare man vet hvordan). Siter
ida Skrevet 12. April 2013 Rapporter Skrevet 12. April 2013 Så fantastisk! Ja!!! til maksimal frihet for alle dyr 1 Siter
Raksha Skrevet 13. April 2013 Rapporter Skrevet 13. April 2013 Åååh skulle gjerne vært på det jordet med et godt kamera altså Siter
Ara Skrevet 15. April 2013 Rapporter Skrevet 15. April 2013 Er et flott syn. Men husk at fugler er byttedyr og fort blir skremt, og da stikker de. De fleste folk som driver med dette mister en fugl eller fler, iblant finner de dem aldri igjen. Jeg hadde aldri tørt dette med mine fugler. Skule de blitt redde for noe og stukket avgårde vil de mest sannsynlig sulte ihjel, eller blir tatt av rovfugl. Men joda det ser flott ut absolutt, men ikke en sjanse jeg ville tatt med mine fjørkledde. Mine får også fly ute om sommeren men sele med ei tynn snor på, ikke så fritt det selvsagt men da har jeg iallefall en viss kontroll 1 Siter
Recommended Posts