Gå til innhold
Hundesonen.no

Galleri/album på hjemmesider? Noe vits?


MonicaT
 Share

Recommended Posts

Jeg har en hjemmeside (jakthund.net) hvor jeg har et galleri (på Picasa)

Dessverre er jeg relativt dårlig på å oppdatere dette albumet så jeg er litt usikker på om det er noen vits

Jeg legger alltid ut bilder fra turer etc i bloggen.

Det eneste som kunne vært kjekt var å hatt bilder fra jakt og andre store turer, men litt usikker på om det er noen vits.

Hva synes dere er best?

Å ha et galleri med bilder av hundene, turer etc eller at man eks har de beste bildene av hundene i eget galleri under siden til hunden, og resten i bloggen. Jeg liker genrelt sett ikke at bloggen er stappfull av bilder for da tar det sånn tid, så jeg velger kun ut noen til bloggen. Resten er tenkt at skal til Picasa, men skjeldent jeg kommer så langt.

Hva liker du at er på en hjemmeside med tanke på bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig er det sjeldent jeg sitter og ser i galleriet på folks hjemmesider. Jeg synes det er nok med et par bilder i blogginnleggene :) Er det snakk om oppdretter og jeg vil se hvordan hundene er så er det egentlig nok med et par bilder fra litt forskjellige vinkler, det som irriterer meg mest der er at folk gjerne har hodebilder eller bilder fra rare vinkler slik at det er vanskelig og ha noen formening om hvordan bikkja er skrudd sammen fysisk.

Men igjen, har man et eget galleri for bildene så er det jo fritt frem da, da kan jo de som vil se bilder gjøre det også kan de som ikke vil/sitter på mobil etc la det være :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...