Gå til innhold
Hundesonen.no

Ryddesalg!


Recommended Posts

Har tatt en opprydding og funnet ut at det er på tide og selge unna div som blir lite brukt. Om det er store/tunge ting som er vanskelig og sende med post må hentes her, evt kan jeg være behjelpelig med transport i nerområdet (trondheim). Om ting skal sendes må kjøper betale porto. Det er lov og komme med bud, men mye er priset såpass rimelig at jeg ikke går ned noe mer enn det som står.

Bilder kan evt sendes på mail.

- Canon eos 400d med kitlinse 50-80mm, tamron zoom 70-300 og veske til kamera. Kameraet er sparsomt brukt og helt og fint og tamron linsa var ny i fjor (nypris 2500). Har original embalasje på alt. selges samlet for 2000 kr. Reservert til fredag.

- Hjemmekino annlegg fronthøytalere, senter, bakhøytalere og forsterker. 2x10" sub i fronthøytalerne. Noe slitt utseendemessig, ikke ille, men ikke strøkent heller. Ingenting galt med funksjon, bare fronthøytalerne er brukt, resten er helt nytt. Sort av farge og av merket dynavoice (høytalere) og eltax (forsterker) Selges samlet for 1500.

- Hestedekken str 145, fleecedekken med høy hals (går helt opp til ørene) lite brukt, fremstår som nytt og er nyvasket. Fint til transport, stevne/leiedekken eller svettedekken. Brunt med to beige striper på bakparten. Selges kr 200.

- Syntetisk blått trav hodelag med sjekk, str full, ubrukt. Selges kr 200.

- Brødbakemaskin, ubrukt, obh nordica. Selges kr 150.

- Kennel kløv, godt brukt, fult brukende, men ikke så pen lenger. Er brukt på hund på 25 kg, men har litt og gå på både opp og ned. Selges 350.

- Snowboard (passer folk rundt 160 cm) og sko str 39. Litt riper under brettet, men har noen runder igjen, skoene fremstår omtrent som nye. Fint og lett nybegynner brett. selges 650.

- Rollerblades i god stand str 39, selges 250.

- Halsbånd halvstrup fra breeders str stor, tipper den passer hunder rundt 40 kg. 80 kr.

- Bjørkis golden wagon med to drag. Noe rust siden den har stått ute i perioder, men det er bare kosmetisk (overflate). Ingen fare for konstruksjonen. Med litt puss og lakk så er den som ny. Lite brukt. Selges 3000.

- Tanita bc 545 Scanner vekt. Måler fettprosent, muskelmasse, biologisk alder m.m. God stand, men mangler bruksanvisning (kan finnes på nett). Selges kr 1000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

egen pakket norgespakke under 10 kg er 140 kr. skal tenke litt :aww:

hvilken modell er det? da obh har flere :)

http://www.obhnordica.no/br%C3%B8dbakemaskin-403.aspx?ProductID=2465 Det ligner på denne, men jeg tror ikke jeg betalte så mye for min... Tror jeg betalte 6-700..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det samme lavvo som den jeg la ut link på? Har den det samme utstyret som står beskrevet?

Nei, det er denne http://komplettfritid.no/product/helsport-varanger-8-10-gronn er med midtstang, plugger, teltduk og et lite tørkestativ som kan henges i taket til små ting som sokker,lue,votter og superundertøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er denne http://komplettfritid.no/product/helsport-varanger-8-10-gronn er med midtstang, plugger, teltduk og et lite tørkestativ som kan henges i taket til små ting som sokker,lue,votter og superundertøy.

Jeg lurer litt på det der med frakt. Hvor stor er hele lavvoen sammenbrettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...