Lola Pagola Skrevet 6. April 2013 Rapporter Share Skrevet 6. April 2013 http://pedigreedogsexposed.blogspot.no/2013/04/worlds-first-striped-pug.html German scientists have succeeded in transplanting a key gene that codes for the zebra's stripes into a dog - to produce the world's first litter of striped pugs. The researchers say they have been inundated with requests to buy the transgenic animals, which will inevitably be a surefire hit with breeders and owners looking for something completely different. edit: ****... fra 1.april ja 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 6. April 2013 Rapporter Share Skrevet 6. April 2013 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 6. April 2013 Rapporter Share Skrevet 6. April 2013 Dog var den jo litt kul, da... Som de pandafargede hundene.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 6. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. April 2013 Jeg trodde på det jeg altså, så jo at den mopsen var photoshoppet, men ja... tenkte det bare var ment som en illustrasjon på hvordan de ville se ut som voksne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 6. April 2013 Rapporter Share Skrevet 6. April 2013 Så faktisk litt stilig ut. En av mine store drømmer er å få en hund med pandafarger Og katt med tigerstriper. Sånn ekte tigerstriper, ikke rød med litt dypere rød på stipene liksom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 7. April 2013 Rapporter Share Skrevet 7. April 2013 Og katt med tigerstriper. Sånn ekte tigerstriper, ikke rød med litt dypere rød på stipene liksom en sånn en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 7. April 2013 Rapporter Share Skrevet 7. April 2013 en sånn en? Jaa! Den øverste! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 7. April 2013 Rapporter Share Skrevet 7. April 2013 Jaa! Den øverste! De er nok ganske like i fargene de to, bare at den ene er ute i sola. Rasen er forøvrig Toyger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 7. April 2013 Rapporter Share Skrevet 7. April 2013 Hadde det nå bare vær brindle så skulle jeg trodd på det også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 7. April 2013 Rapporter Share Skrevet 7. April 2013 Hadde det nå bare vær brindle så skulle jeg trodd på det også. Sånn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts