simira Skrevet 5. April 2013 Rapporter Skrevet 5. April 2013 Noen flere som blir med å starte her? Odin og jeg skal omsider debutere offisielt, og trenger moralsk støtte! (og noen til å fange hvis han løper ut av ringen ) Det meste sitter greit på trening, men er veldig spent på helt nytt sted og utstilling og AG ved siden av... men den som ikke våger, osv. Bli med? 1 Siter
sham Skrevet 5. April 2013 Rapporter Skrevet 5. April 2013 Jeg skal gå i Klasse 2:) Klasse 1 ringen er helt på den andre siden av agility ringen Edit: er ikke noe utstilling der. 1 Siter
simira Skrevet 5. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 5. April 2013 Jeg skal gå i Klasse 2:) Klasse 1 ringen er helt på den andre siden av agility ringen Edit: er ikke noe utstilling der. Nei, stemmer, "bare" LP, AG og hopp. Har kjempelyst til å starte Odin i hoppklasse, men bør vel kanskje trene litt først. Konse på lp nå... Siter
Guest janson Skrevet 5. April 2013 Rapporter Skrevet 5. April 2013 Vi føler oss skikkelig ville og gale og kjører klasse 1 en gang til! Siter
simira Skrevet 5. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 5. April 2013 Ser forresten at de har ulike dommere på de forskjellige klassene. Går de parallellt? Siter
Carro92 Skrevet 5. April 2013 Rapporter Skrevet 5. April 2013 hmpf.. jeg er helt i den borteste ringen... (starter AG), men vi føler oss desverre ikke så gale ennå at vi stiller til start i LP Men håper å få hilst på noen likevel Siter
Heidihj Skrevet 6. April 2013 Rapporter Skrevet 6. April 2013 Kanskje jeg kommer med valpis for å se og sosialisere 1 Siter
borderen Skrevet 19. April 2013 Rapporter Skrevet 19. April 2013 jeg skal gå med Amira i klasse elite og kaaanskje debutere med Kiter i klasse 3 (selv om han er veldig ustabil ennå). 1 Siter
sham Skrevet 23. April 2013 Rapporter Skrevet 23. April 2013 Jeg har startnummer 51 Hva har dere? Siter
borderen Skrevet 23. April 2013 Rapporter Skrevet 23. April 2013 Kanskje det går an å danne et lite lag for hundesonen? De arrangerer jo lagkonkurranser for LP! Jeg skal stille lag for hundeklubben, men det kan jo være en idé for dere som ikke allerede har sett dere ut lagkamerater! Lag kan gå på tvers av klasser. Siter
Guest janson Skrevet 23. April 2013 Rapporter Skrevet 23. April 2013 Jeg har startnummer 51 Hva har dere? 16, i klasse 1. Siter
Anette Skrevet 23. April 2013 Rapporter Skrevet 23. April 2013 Kanskje det går an å danne et lite lag for hundesonen? De arrangerer jo lagkonkurranser for LP! Jeg skal stille lag for hundeklubben, men det kan jo være en idé for dere som ikke allerede har sett dere ut lagkamerater! Lag kan gå på tvers av klasser. Hvor mange må vi være da? for jeg vet jo om janson, sham + en til. Jeg er gjerne med på lag altså! Siter
Anette Skrevet 23. April 2013 Rapporter Skrevet 23. April 2013 Jeg har startnummer 51 Hva har dere? 39 i klasse 2. Siter
borderen Skrevet 23. April 2013 Rapporter Skrevet 23. April 2013 Jeg vet egentlig ingen ting om det, annet enn at det stod at det gikk an. Sikkert påmelding på stedet. Jeg tipper det er 3 hunder per lag, men vet ikke sikkert. Siter
sham Skrevet 23. April 2013 Rapporter Skrevet 23. April 2013 Hvor mange må vi være da? for jeg vet jo om janson, sham + en til. Jeg er gjerne med på lag altså! Jeg er mest sannsynlig allerede med et lag dessverre!:/ Siter
Anette Skrevet 23. April 2013 Rapporter Skrevet 23. April 2013 Jeg er mest sannsynlig allerede med et lag dessverre!:/ oki men jeg har janson og meg og en til jeg så vi klarer oss Siter
sham Skrevet 23. April 2013 Rapporter Skrevet 23. April 2013 oki men jeg har janson og meg og en til jeg så vi klarer oss Simira skulle vel også starte? Og Grim? Siter
simira Skrevet 23. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 23. April 2013 29, klasse 1. Vet ikke om jeg vil gå på noe lag, vi er ganske langt fra klare foreløpig... Siter
Anette Skrevet 23. April 2013 Rapporter Skrevet 23. April 2013 Simira skulle vel også starte? Og Grim? ja grim ja Siter
Grim Skrevet 24. April 2013 Rapporter Skrevet 24. April 2013 Vi er nr 48. Litt nerver nå kjenner jeg, i å med at han har surra med dekken i det siste. Det er veldig ulikt han. Hadde håpa vi skulle komme oss gjennom med bare en null jeg. ? Siter
Recommended Posts