Heidihj Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2013 Kan jeg dra opp tråden litt? Kaos og jeg skal på utstilling i Letohallen 12-13 oktober, og lurer på om noen her er interessert i å kjøre litt ringtrening på torsdag eller fredagen før? (altså neste uke) Lurer på om jeg skal ta med Charmis også (som også skal stilles der)! Ja!! Nuka skal og stilles, og vel.. vi har ikke trent på det siden hun var baby 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2013 Vi kan i hvertfall ta en ringtrening, også kan andre henge seg på om de vil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 5. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2013 Ja Hvilken dato passer? Jeg er ganske fleksibel neste uke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 5. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2013 Æsj.. Vi har jo flyttet vi nå. Hadde trengt det vi også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 5. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2013 Jeg kan godt henge med på fredagen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 5. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2013 Skal vi si fredag da? Maria, ta turen daaa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 5. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2013 Fredag er supert 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 5. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2013 Når på fredag? Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 6. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2013 Jaa, når på fredag? For min del er det forresten fint om det ikke blir sånn kjempesent fordi jeg må bade Kaos etter ringtreningen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 6. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2013 Jeg er ledig hele dagen så dere som har skole/jobb/annet dere må rekke får bestemme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 6. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2013 Jeg er ledig hele dagen jeg og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 6. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2013 Ledig hele dagen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Limo Skrevet 8. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2013 Jeg vil gjerne være med, men har skole fra 12-16 (er kanskje ferdig til kl 15). Kan både før og etter det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 8. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2013 Jeg har forelesning 10-12 og er i grunnen ledig utenom det. Er ikke krise om jeg ikke får blitt med, da. Vil ha litt håndteringstrening bare og trene lydighet på siden med forstyrrelser. (Lisa: Kanskje Mikke og/eller Gneisern og Geo vil gå et spor før eller etterpå?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 8. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2013 Tja. Blir vi på Ås? Det er vel der de fleste bor? Skal vi bare si 15-16 og så kommer folk når de kan? Jeg har forelesning 10-12 og er i grunnen ledig utenom det. Er ikke krise om jeg ikke får blitt med, da. Vil ha litt håndteringstrening bare og trene lydighet på siden med forstyrrelser. (Lisa: Kanskje Mikke og/eller Gneisern og Geo vil gå et spor før eller etterpå?) Ja takk! Mikke skal gå D i begynnelsen av nov så det gjør ingenting om vi får gått et spor eller to og Gneis har ikke vondt av å få brukt seg litt før ringtreninga. Vi kan jo da evt møtes 13-14? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 8. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2013 Tja. Blir vi på Ås? Det er vel der de fleste bor? Skal vi bare si 15-16 og så kommer folk når de kan? Ja takk! Mikke skal gå D i begynnelsen av nov så det gjør ingenting om vi får gått et spor eller to og Gneis har ikke vondt av å få brukt seg litt før ringtreninga. Vi kan jo da evt møtes 13-14? Høres bra ut. Kan godt møtes klokka ett. Tar jo fort litt tid å legge ut spor og gå spor og skravle litt og sånn. Skal vi si ringtrening fra ca. 15 og utover på parkeringsplassen ved GG-hallen? (Evt på grusbanen rett ved om det er fullt på parkeringsplassen, noe jeg tviler på ettersom det er fredag ettermiddag.) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 8. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2013 ooh.15-16 tiden kan jeg også faktisk! hvor? jeg trenger adresse og kart osv pi burde gått spor også men får være grenser hva jeg rekker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 8. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2013 ooh.15-16 tiden kan jeg også faktisk! hvor? jeg trenger adresse og kart osv pi burde gått spor også men får være grenser hva jeg rekker Der du går valpekurs. Tror jeg? (Som i jeg tror det var der du sa du går valpekurs. ) På parkeringsplassen rett ved rundkjøringa, Herumveien 6. http://kart.finn.no/?lng=10.77228&lat=59.66388&zoom=17&mapType=normap&markers=10.77406,59.66388,r,HERUMVEIEN+6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 8. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2013 Høres bra ut. Kan godt møtes klokka ett. Tar jo fort litt tid å legge ut spor og gå spor og skravle litt og sånn. Skal vi si ringtrening fra ca. 15 og utover på parkeringsplassen ved GG-hallen? (Evt på grusbanen rett ved om det er fullt på parkeringsplassen, noe jeg tviler på ettersom det er fredag ettermiddag.) Godt poeng! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 8. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2013 Der du går valpekurs. Tror jeg? (Som i jeg tror det var der du sa du går valpekurs. ) På parkeringsplassen rett ved rundkjøringa, Herumveien 6. http://kart.finn.no/?lng=10.77228&lat=59.66388&zoom=17&mapType=normap&markers=10.77406,59.66388,r,HERUMVEIEN+6 ja det vet jeg hvor er! Da kjører jeg av jobb og dit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 8. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2013 Så bra med så mange! Da blir det 15-16 på parkeringsplassen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2013 Tror jeg blir litt tidlig ute :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 11. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2013 vi kjører ned nå og går en tur om noen vil henge seg på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brindle11 Skrevet 16. November 2013 Rapporter Share Skrevet 16. November 2013 Er det noe liv her da? kunne tenk medå være med på dette innimellom, dersom det kan gjøres i Ski/Ås/småbygdene rundt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 29. April 2014 Rapporter Share Skrevet 29. April 2014 Er det noen som vil være med å trene litt igjen? Trenger så sårt trening før Nuka skal stilles på NKK Drammen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts