Debbie Skrevet 1. April 2013 Rapporter Share Skrevet 1. April 2013 Jeg har en Xperia Go, og på den ligger et program som heter Walk Mate og er skritt teller. Jeg bare synes den er så rar. Feks: Idag har jeg vært på tur i vanlig gåtur i 2,5 time. Den mener jeg har gått i 1,5 time. Jeg har gått såvidt 10 000 skritt,og har gått 7,5km. Høres dette riktig ut? Brukte skritteller i beltet før,og da lå jeg vanligvis på 20 000 skritt iløpet av en dag. Finnes det bedre apper jeg kan bruke? Vurderte Runkeeper, men har hørt mye om den både negativ og positivt. Og må man bruke datatrafik/mobilnett for å bruke den( det har jeg ikke råd til.) Vil bare ha en enkel god skritt teller. Takk for tips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 1. April 2013 Rapporter Share Skrevet 1. April 2013 Fitbit Ultra. Altså en dings, ikke en app. Mobiler er generelt antageligvis for lite sensitive til å telle ordentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 1. April 2013 Rapporter Share Skrevet 1. April 2013 Den skrittelleren de selger på apoteket er enkel, grei og fungerer akkurat til dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Imre Skrevet 1. April 2013 Rapporter Share Skrevet 1. April 2013 Har Accupedo på mobilen og den fungerer helt fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts