Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå april!


Anette
 Share

Recommended Posts

Du skal ikke ha andre naboer enn meg. :no:

*fniser* denne naboen snakker jo du også med :P

Da ser det ut til at mamma Juni er ferdig med å føde, og resultatet ble vel litt færre enn man hadde håpet på. To fine små frøkner. Godt det ble tisper når de først ble bare to - oppdretter bestilte nemlig jenter.

Kvalitet! tipper de blir kjempe nydelige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå har jeg vært ufin og skummet alt om er skrevet siden sist, men jeg vil så gjerne få dele noen gode nyheter med dere: Jeg sto på eksamen i dag! Og siden jeg har outet meg i en annen tråd, kan j

Jeg hentet kjole i posten i dag jeg

Noomi har HD-A.

Posted Images

Jeg har ufattelig dårlige vaktbikkjer. Når postmannen kan banke på to ganger og så gå inn i gangen og si "hallo" og ikke en av dem gjør mine til å ville reagere, da er det ikke mye håp altså. :lol:

Jeg tror den stakkars postmannen hadde løpt sin vei dersom han hadde gjort det her. Ikke at Pøbel er sinna eller noe sånt, han liker bare å varsle høyt og dypt om det er noen som banker på/ringer på, eller noen rett og slett kommer hjem. Minner meg om da Jehovas Vitne ringte på, og den ene som var med holdt seg ganske så langt unna. :lol:

Edit: Minnes også vår nye huseier som kom på visning. Pøbel satte i gang et bjeffekor uten like, vi gikk ut med ham der både gammel og ny huseier stod. Den nye huseieren ble litt skeptisk, kan man si. Inntil huseier møtte Pøbel (nå må huseier alltid hilse på og kose på favorittPøbelen om man går forbi).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror den stakkars postmannen hadde løpt sin vei dersom han hadde gjort det her. Ikke at Pøbel er sinna eller noe sånt, han liker bare å varsle høyt og dypt om det er noen som banker på/ringer på, eller noen rett og slett kommer hjem. Minner meg om da Jehovas Vitne ringte på, og den ene som var med holdt seg ganske så langt unna. :lol:

:lol: Dette var åpenbart en som ikke er hunderedd, for de vet det er hunder her. Ene postbudet prøvde på samme stuntet da hundene var i gangen, og jeg fremdeles hadde kahlo, han hadde åpnet døra til innergangen der hundene var, sett velkomstkommiteen, smelt igjen gangdøra, og ytterdøra og rygget ned fra trappa, og der stod han pent og venta til Bonden kom ut. :lol: Han syns hunder var litt skumselt. :lol:

Men nå lå gjengen godt under dyna, og da kan man nok ikke bråke, for da kan man jo bli kasta ut. :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig at den lille svarte snuseren til naboen var løs mens jeg kom tuslende med mine 3 i bånd. Ikke **** om mine får hilse på en hylende svart turbo (som de aldri har hilst på før) i bånd, en er greit, ikke tre. Så jeg rygger mens naboen kommer løpendes i en helvetes fart for å få tak i utysket :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alexandros ved Holbergs plass :) Gleder meg, gresk mat er så godt!

Var der jeg håpet du skulle.

Det er så fint der og kjempegod mat :D

Og kona til han som eier det driver hundeskole og oppdrett, og de er verdens søteste mennesker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ydmykelse. Sorg. Skuffelse. Flauhet. Avvisning.

Det er ikke dødelig. Men det er sjelden jeg koser meg med slike følelser.

Du MÅ ha fått et mye bedre forhold til den katten, for jeg har ikke en gang fått med meg at dere har katt før nå, så du kan ikke ha pratet mye om den før.

Kjenner det igjen, igjen (ah, dårlig norsk :lol: ) - men du veit... Man må snu det, bruke det, til det positive :) Og tenke at det andre tenker det er mindreverdig og fullstendig uvesentlig for meg. For jeg og bikkjen(e) mine er alt jeg trenger, andre har støtta meg i tykt og tynt - så om de få utvalgte jeg er redd for å bli ydmykt, skuffa, flau, avvist av skulle tenke noe av det... så skal det være ikke-viktig i livet. Håper du finner fram dit :)

Pusedasselassen ja! Nei jeg er jo ikke noe særlig kattemenneske, men han her karen har sjarmert meg. Ganske veldig :icon_redface:

8675075482_7cde202455_z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har de med vaskemaskina vært her. De var stressa og sure. De fikk ikke ut den gamle vaskemaskina uten å montere døra og DET hadde de IKKE tid til eller lov til. Jeg sa jeg kunne gjøre det i en fei, men det fikk ikke jeg lov til fordi jeg var gravid! Jeg ble stående å krangle med de i stedet (på den tiden hadde jeg fint rukket å skru ut de 6 skuene og flytta døra). Endte med at han ene fyren lovte å komme tilbake etter arbeidstid å demontere døra og ta med seg den gamle maskina og sette på den nye. Raringer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Ble hentet av ambulansen i går, kom på sykehuset og ble regelrett kastet ut av legevakten med beskjed om at jeg var frisk og ingen grunn til at jeg skulle ha noen hjelp. Alt dette uten å ha sjekket noe annet enn tempen. Gjett om kommuneleger får klagebrev asap.. Går ikke an å behandle folk som er redde og med hjertebank sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble hentet av ambulansen i går, kom på sykehuset og ble regelrett kastet ut av legevakten med beskjed om at jeg var frisk og ingen grunn til at jeg skulle ha noen hjelp. Alt dette uten å ha sjekket noe annet enn tempen. Gjett om kommuneleger får klagebrev asap.. Går ikke an å behandle folk som er redde og med hjertebank sånn.

:console: Høres ikke bra ut! Håper det går bedre med deg nå. God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble hentet av ambulansen i går, kom på sykehuset og ble regelrett kastet ut av legevakten med beskjed om at jeg var frisk og ingen grunn til at jeg skulle ha noen hjelp. Alt dette uten å ha sjekket noe annet enn tempen. Gjett om kommuneleger får klagebrev asap.. Går ikke an å behandle folk som er redde og med hjertebank sånn.

:o ! Sånt går da ikke an! :hug: Håper det går bedre med deg nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanntrekk til 1800 høres veldig billig ut hvis det skal fjernes tannsten, polering av tenner etc. i tillegg.

Tannstein ble fjernet i januar. 4000 skal dekke sedering, tannrøntgen og trekking av jeksel. Er alle enige om at det er en voldsom pris?

Jeg har fortsatt ikke fått beskjed om tanna må ut, håper det ikke blir nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alexandros ved Holbergs plass :) Gleder meg, gresk mat er så godt!

Der bodde jeg ved siden av i 6 år og tok aldri turen. *Savne Oslo*

I dag er jeg skrekkelig forelska. Og så gleder jeg meg til å farge håret etterpå. Til helga skal jeg på kurs, så da skal Sirkus Samurai og jeg sove over hos faren til fine mannen og bo på gutterommet hans. :teehe: (Etter at fine mannen flytta til utlandet har han jo ikke noe eget sted å bo, så da blir det litt tilbakevending til tenåra når han er i Norge. Men ettersom vi er fjortisforelskelsen til hverandre, så passer det veldig bra, hehe).

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner det igjen, igjen (ah, dårlig norsk :lol: ) - men du veit... Man må snu det, bruke det, til det positive :) Og tenke at det andre tenker det er mindreverdig og fullstendig uvesentlig for meg. For jeg og bikkjen(e) mine er alt jeg trenger, andre har støtta meg i tykt og tynt - så om de få utvalgte jeg er redd for å bli ydmykt, skuffa, flau, avvist av skulle tenke noe av det... så skal det være ikke-viktig i livet. Håper du finner fram dit :)

Pusedasselassen ja! Nei jeg er jo ikke noe særlig kattemenneske, men han her karen har sjarmert meg. Ganske veldig :icon_redface:

8675075482_7cde202455_z.jpg

Herre min for en nydelig katt! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

:console: Høres ikke bra ut! Håper det går bedre med deg nå. God bedring!

Takk, ja jeg er bedre i dag, men jeg tar kroppens signaler på alvor, så når jeg ble svimmel, kvalm og tungpustet i tillegg til voldsom hjertebank, så tenkte jeg det var greit å få sjekket ut. Tydeligvis var legen uenig. Har snakket med fastlegen i dag og ham mente jeg kunne ha fått en forgiftning etter bålbrenningen i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble hentet av ambulansen i går, kom på sykehuset og ble regelrett kastet ut av legevakten med beskjed om at jeg var frisk og ingen grunn til at jeg skulle ha noen hjelp. Alt dette uten å ha sjekket noe annet enn tempen. Gjett om kommuneleger får klagebrev asap.. Går ikke an å behandle folk som er redde og med hjertebank sånn.
What :o

Avvise kvinne med så alvorlig hjertebank uten videre undersøkelse. WTF!! Det strider jo mot all lære.

Håper det går bedre med seg i dag :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble hentet av ambulansen i går, kom på sykehuset og ble regelrett kastet ut av legevakten med beskjed om at jeg var frisk og ingen grunn til at jeg skulle ha noen hjelp. Alt dette uten å ha sjekket noe annet enn tempen. Gjett om kommuneleger får klagebrev asap.. Går ikke an å behandle folk som er redde og med hjertebank sånn.

Fy søren! Slik behandling burde absolutt klages på! Håper det går bedre med deg nå og at du får en ordentlig sjekk hos en annen lege.

Tannstein ble fjernet i januar. 4000 skal dekke sedering, tannrøntgen og trekking av jeksel. Er alle enige om at det er en voldsom pris?

Jeg har fortsatt ikke fått beskjed om tanna må ut, håper det ikke blir nødvendig.

Jeg betalte 5000 for å fjerne 4 jeksler + røntgen av tennene før og etter operasjon + sedering - så jeg synes 4000 for en tann er blodpris ja... Og dette var i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, ja jeg er bedre i dag, men jeg tar kroppens signaler på alvor, så når jeg ble svimmel, kvalm og tungpustet i tillegg til voldsom hjertebank, så tenkte jeg det var greit å få sjekket ut. Tydeligvis var legen uenig. Har snakket med fastlegen i dag og ham mente jeg kunne ha fått en forgiftning etter bålbrenningen i går.

Guri malla, og jeg som trudde det bare var håret som fikk medfart i det bålet! :console:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Guri malla, og jeg som trudde det bare var håret som fikk medfart i det bålet! :console:

Det trodde jeg også.. En stund ;-) Takk for medfølelse, jeg var ganske stresset en stund der ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannstein ble fjernet i januar. 4000 skal dekke sedering, tannrøntgen og trekking av jeksel. Er alle enige om at det er en voldsom pris?

Med tanke på at jeg betalte 3000 for trekking av ei lita framtann på Babs for mange år siden, så er prisen sånn sett ikke ublu, men jeg synes generelt det er svært dyrt med tannbehanling på hunder, og siden de oppga mye lavere pris i første omgang, så synes jeg det blir feil av dem.

Takk, ja jeg er bedre i dag, men jeg tar kroppens signaler på alvor, så når jeg ble svimmel, kvalm og tungpustet i tillegg til voldsom hjertebank, så tenkte jeg det var greit å få sjekket ut. Tydeligvis var legen uenig. Har snakket med fastlegen i dag og ham mente jeg kunne ha fått en forgiftning etter bålbrenningen i går.

Det er vel ikke første gang legevaktleger sender folk hjem uten videre undersøkelser... Håper du er bedre nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...