Anette Skrevet 28. Mars 2013 Rapporter Skrevet 28. Mars 2013 Takk for et fint treff, skravling og trening folkens Håper Marianne, Monica og SiriE tok mer bilder av treningen for jeg tok vist bare leke bilder Doffen sine manerer med damene er ikke heelt gode.. Bella ups.. 4 Siter
Anette Skrevet 28. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Mars 2013 SiriE trimmet hundene og seg selv med motivasjon fra tøfflus 6 Siter
Monica123 Skrevet 28. Mars 2013 Rapporter Skrevet 28. Mars 2013 Dany Dany Ellie Ellie Indiana Indiana Issi Luna Luna Luna Mocca Mocca og Nix Mocca Nix Nix Uta 4 Siter
SiriEveline Skrevet 28. Mars 2013 Rapporter Skrevet 28. Mars 2013 Kule bilder! Var masse knallshot inni der Siter
Guest LXT Skrevet 28. Mars 2013 Rapporter Skrevet 28. Mars 2013 Ingvild, Siri og Anette koser seg i solsteika Dany øver på enkeltdekk Tha gang Var det noe muffens oppi kaffen tro? Kobbelkontroll har man selvsagt Bella kom på at hun hadde glemt å rette på sveisen før kameraene kom fram Men så tar hun seg i det og konser om fvf med Monica Dany fikk endelig bompe ned Margrethe Så glad at man har et skarve strev med å holde tungen rett i munnen The flying australian (med hovedfokus på bakgrunnsekvipasjen..) Vi var enige om at denne ekvipasjen ikke var helt i vater Margrethe har funnet teknikken Ola Normann forsøker å jevne ut fiskebollefargen "Fy flate det tar lang tid før jeg får godbit!!" *Dele opp* Siter
Guest LXT Skrevet 28. Mars 2013 Rapporter Skrevet 28. Mars 2013 *Fortsette* "Was about time!" "Mer??" Godt det er noen som tar ansvar for litt action Anette smiler pent og håper på midtsidepike i Sonenbladet. (Og hele rekka med soniser kan ses i brillene. Alle får være med på midtsidebilde) Paparazziene er på plass slik at ingen går glipp av dirty details Indiana soler seg i glansen Fina! Det gikk rykter om at Siri hadde noe sterkt i flaska "Hurra, Nix er så kul å spurte fra!" "Mamsen, er det sånn dem står på utstillinger?" Pen jente Kan sitt og bli tenk! Noen ble litt skjeiv i blikket utover dagen. "Hey, how you doi'n?" Dany har fått greie på at det snakkes om hennes eksplosive atferd, og prøver å spille kostbar for å se hvordan det er Kostbar er for pinglejenter. Millitær holdning er derimot bedre. Power to tha girls! Grilling og kaffekoking ved bålet Siter
SiriEveline Skrevet 28. Mars 2013 Rapporter Skrevet 28. Mars 2013 Flotte bilder fra deg også Marianne! Du fikk med deg ganske mye selvom du var seeen! Mine bilder kommer dessverre ikke idag, jeg er som nevnt ikke hjemme hos meg og har bare laptopen... den syke teite laptopen. Den tåler ikke redigeringsprogram, og jeg liker å småjustere litt før bildene legges ut, samt konvertere til JPG Men jeg tror jeg nesten jeg kan love at jeg får gjort det imorgen, da skal jeg hjemmom en tur. Siter
Guest LXT Skrevet 28. Mars 2013 Rapporter Skrevet 28. Mars 2013 Flotte bilder fra deg også Marianne! Du fikk med deg ganske mye selvom du var seeen! Mine bilder kommer dessverre ikke idag, jeg er som nevnt ikke hjemme hos meg og har bare laptopen... den syke teite laptopen. Den tåler ikke redigeringsprogram, og jeg liker å småjustere litt før bildene legges ut, samt konvertere til JPG Men jeg tror jeg nesten jeg kan love at jeg får gjort det imorgen, da skal jeg hjemmom en tur. Ja fikk med meg noen. Måtte bidra litt Siter
Margrete Skrevet 28. Mars 2013 Rapporter Skrevet 28. Mars 2013 Kan jeg få rappe nixebilder Marvin? Ja? Supert!! *stjælt* 3 Siter
Guest LXT Skrevet 28. Mars 2013 Rapporter Skrevet 28. Mars 2013 Kan jeg få rappe nixebilder Marvin? Ja? Supert!! *stjælt* Vær så god Siter
Tøfflus Skrevet 28. Mars 2013 Rapporter Skrevet 28. Mars 2013 Takk for et veldig hyggelig treff og fine bilder (men Marvin, du glemte å spørre om det var ok å legge ut meg *fnis*) 1 Siter
xxx12345 Skrevet 29. Mars 2013 Rapporter Skrevet 29. Mars 2013 Takk for et veldig hyggelig treff og fine bilder (men Marvin, du glemte å spørre om det var ok å legge ut meg *fnis*) Var så fine bilder av deg atte! Skulle vært der folkens Siter
tm100021 Skrevet 29. Mars 2013 Rapporter Skrevet 29. Mars 2013 Så fine bilder!! Ser ut som om dere hadde det så koselig! Neste gang håper jeg får blitt med Siter
pippin Skrevet 29. Mars 2013 Rapporter Skrevet 29. Mars 2013 Så trivelig ut! Hadde helt glemt dette jeg, og ihvartfall ikke fått med meg at det var igår Neste gang kanskje Siter
borderen Skrevet 29. Mars 2013 Rapporter Skrevet 29. Mars 2013 Å, det så jammen koselig ut (selv om det var litt for mye lek /kos og litt for lite lp!)!! Siter
Anette Skrevet 29. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Mars 2013 Å, det så jammen koselig ut (selv om det var litt for mye lek /kos og litt for lite lp!)!! Alle trente nå, men doffen fikk leke litt for å få ut litt energi :-P jeg bare tok ikke bilde av det! Håper Siri e sine bilder kommer snart! Siter
Margrete Skrevet 29. Mars 2013 Rapporter Skrevet 29. Mars 2013 Å, det så jammen koselig ut (selv om det var litt for mye lek /kos og litt for lite lp!)!! Det var mye trening å altså! Det er bare noen som er himle treige til å legge ut slike ting Eller jeg håper jo SiriE har bevis på at vi trente bittelitt også. 2 Siter
borderen Skrevet 29. Mars 2013 Rapporter Skrevet 29. Mars 2013 Det var mye trening å altså! Det er bare noen som er himle treige til å legge ut slike ting Eller jeg håper jo SiriE har bevis på at vi trente bittelitt også. Ok, da er sonentreffet godkjent! Haha 2 Siter
Margrete Skrevet 29. Mars 2013 Rapporter Skrevet 29. Mars 2013 Ok, da er sonentreffet godkjent! Haha *puster ut* Siter
LinL Skrevet 29. Mars 2013 Rapporter Skrevet 29. Mars 2013 Det så koselig ut Herlig med hunder som bare går overens med hverandre. Siter
Guest LXT Skrevet 29. Mars 2013 Rapporter Skrevet 29. Mars 2013 Takk for et veldig hyggelig treff og fine bilder (men Marvin, du glemte å spørre om det var ok å legge ut meg *fnis*) Hehe, ja jeg trodde vi var enige på forhånd nemlig Siter
Tøfflus Skrevet 29. Mars 2013 Rapporter Skrevet 29. Mars 2013 Hehe, ja jeg trodde vi var enige på forhånd nemlig Hahaha, her skal man vite, ikke tro! Og kaffekoppen min og kobblene mine, spurte du dem kanskje? HÆ! 2 Siter
Recommended Posts