Raya Skrevet 27. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2013 Hei!! Samboeren min og jeg sitter og leiter etter et sted å reise på ferie i sommer, meen, vi trenger tips Vi har vært i syden sammen en gang før, og det var ikke helt vellykket med fly som ble kansellert og hotell som lå langt utti ingenmansland Vi tenker et sted med masse varme og gjerne billige priser når det kommer til handling og lignende. Hva er deres favorittreisemål og hvorfor? Fortell gjerne også litt om hva som er verdt å se og oppleve på dette stede, priser der, typ billig/dyrt og shoppe, klima, også videre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 27. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2013 Favorittferie? Hjemme! I Marmaris (Tyrkia) er det fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 27. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2013 Island Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anemone Skrevet 27. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2013 Slovenia er flott! Der har du koselig "storby" (Ljubljana), nydelige fjellandskap (med hyggelige fjellandsbyer), elver man kan rafte i, og hav/badestrand - alt samlet på et relativt lite område. Det er enkelt å komme seg rundt i landet med buss, og hyggelig lokalbefolkning. Den bittelille kystlinjen er dog ganske utsatt for algeangrep, men hvis det blir et problem er jo Kroatia bare en liten togtur unna:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 27. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2013 Spennende!! Keep 'em coming!! Vi trenger alle tips vi kan få, driver og sjekker ut alle stedene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 27. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2013 Budva i Montenegro. Billig mat, billige ting. Ikke så mye turister, men ikke bare lokale folk heller. Ikke noe svært kjøpesenter men noe butikker og mye boder og diverse. Nattklubber med mye liv om kvelden, tivoli om sommeren og flere utflukter en kan dra på. Hyggelige folk, deilig temperatur og trives veldig godt der. Faren min trives like godt der, så han kjøpte like så godt en leilighet der nede! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavEmil Skrevet 27. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2013 Island! Og sørlege Afrika, men det er jo ikkje ein plass ein dreg på heisatur i haustferien, for å seie det slik . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreaR Skrevet 27. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2013 Kreta! Ikke så dyrt, varmt og fullt av fine strender og steder å besøke Drar til Thailand til jul, og det ser supert ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 27. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2013 Lesvos, Hellas Funchal, Madeira Siena, Italia Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 2. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2013 Sitter foreløbig bare og sikler på sydenturer! Drømmen er jo å reise tilbake til filippinene, men da må jeg har litt større inntekt først Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 2. April 2013 Rapporter Share Skrevet 2. April 2013 Hytten i nordnorge. Nydelig natur, nydelig turområde, strålende landskap. Slippe å finne ut hvor hundene skal være og trenger ikke å ta hensyn til noen andre enn oss selv. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 2. April 2013 Rapporter Share Skrevet 2. April 2013 Egypt :-D vi var i Hurgada i Egypt. Tipper luxor også er fint eller Kairo! :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 2. April 2013 Rapporter Share Skrevet 2. April 2013 Egypt :-D vi var i Hurgada i Egypt. Tipper luxor også er fint eller Kairo! :-D Kairo er kjempespennende! Men favoritten er Sicilia. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
førstegangs Skrevet 2. April 2013 Rapporter Share Skrevet 2. April 2013 Samos, en gresk øy vi var i phytagorion, som er en liten og koselig havneby. Men ikke sånn super sandstrand, mer blanding mellom sand og stein men det finnes en større by på andre siden av øya, og et annet sted på øya er det en by med en veldig fin sandstrand vi leide firehjuling og kjørte øya rundt på en dag og så masse fint og gikk innover i skogen til en ferskvannskilde og kjørte langt opp på fjellet der også utrolig mye fint å se og vi skal helt klart tilbake dit for å ikke glemme den fantastiske greske maten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 2. April 2013 Rapporter Share Skrevet 2. April 2013 Her er vårt lille paradis. Tre år siden vi har vært der, men til sommeren reiser min søster og jeg dit igjen. Håper jeg. Første ferien med voksne barn som vil egne ting i ferien, så det blir litt rart Edit: Glemte jo nesten: Dette stedet oppdaget vi jo i fjor sommer og i år skal jeg tilbake med Molly (gammel sonis) og hundene en uke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 2. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2013 Wah. Så mange flotte steder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts