Gå til innhold
Hundesonen.no

Imagine That - Mopsene mine


Synnikken
 Share

Recommended Posts

Dere ser skikkelig glade ut :D

Oppdretteren din er forøvrig ei hyggelig dame. Hun har til og med vært hjemme hos meg (men jeg kjenner henne egentlig ikke). Var Rune og Bente som dro henne med for å velge valp. Hun var enig med meg da, at Rim var den mest lovende av jentene ;)

:lol: Ja, veldig veldig happy!! :)

Ja, Elisabeth er en skjønn dame! :wub: Jeg er veldig glad for at jeg har fått kjøpt hunder fra henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57999_10151433198869317_1977141601_n.jpg

Fra Venstre: AM NO Ch Horizon's Especially for Pugbully, NUCH Highesteem Calvin Klein, NO SE UCH Tangetoppen's Kilkenny, INT CH Highroads Ludvig & AM Ch Da Kine's Rocky Maciano

Førstemann her var den som fikk Certet, jeg står i midten med Hector :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Forrige helg var Hector en tur til Dk med oppdretteren. På søndagen ble han BIM med Cert& Cacib, så han er nå NORDISK Ch! :)

942928_377450559032714_522151947_n.jpg

Han har nå Cacib i både Norge, Danmark, Sverige og Finland. Får han ett Cacib til etter 2 sept er han INT Ch! :) Håper og tror det skal gå i boks! :D

Ellers har Lottis fått løpetid, så løpet av neste uke skal hun parres :)

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige helg var Hector en tur til Dk med oppdretteren. På søndagen ble han BIM med Cert& Cacib, så han er nå NORDISK Ch! :)

942928_377450559032714_522151947_n.jpg

Han har nå Cacib i både Norge, Danmark, Sverige og Finland. Får han ett Cacib til etter 2 sept er han INT Ch! :) Håper og tror det skal gå i boks! :D

Ellers har Lottis fått løpetid, så løpet av neste uke skal hun parres :)

Ikke for å være stygg eller slem (og jeg vet jo du sa noe sånn selv i chatten) - men det er ikke Boris til venstre? For den var skikkelig tjukk :icon_redface::P

Fint med oppdretter som reiser med han, og som gir han championater :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være stygg eller slem (og jeg vet jo du sa noe sånn selv i chatten) - men det er ikke Boris til venstre? For den var skikkelig tjukk :icon_redface::P

Fint med oppdretter som reiser med han, og som gir han championater :D

Boris er helsort.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være stygg eller slem (og jeg vet jo du sa noe sånn selv i chatten) - men det er ikke Boris til venstre? For den var skikkelig tjukk :icon_redface::P

Fint med oppdretter som reiser med han, og som gir han championater :D

Hector er til høyre (rød handler) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...