Gå til innhold
Hundesonen.no

Påsketreff Oslo 2013


Anette
 Share

Recommended Posts

Tar med meg Arya tenker jeg. Vennligst ignorer dustehund oppførsel, hun har nemlig ikke lært noen verdens ting utenom å sitte bamse og se fin ut på utstilling (første er hun ikke særlig flink til, siste har hun klart ganske bra når det gjelder :lol: ) ei heller hvordan oppføre seg blandt folk og fe :aww: Også tenker jeg Jaran blir med og sover søtt i vognen sin. (Hvis han gjør som mammaen vil)

Tuva, Monti og jeg kommer muligens en tur om været er ok :)

Hadde vært utrolig koselig med babytreff i tillegg til hundetreff. :D

Vi ser ann vær og dagsform. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker nå :(:( Er et påskearrangement oppi skogen hos en av familievennene, og pappa regnet med vi ble med ( vil vel vise frem barnebarna..) så har ikke hjerte til å si nei :/

Æsj. Teit! Men kommer jo flere ganger da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker nå :(:( Er et påskearrangement oppi skogen hos en av familievennene, og pappa regnet med vi ble med ( vil vel vise frem barnebarna..) så har ikke hjerte til å si nei :/

Det var synd, men skjønner deg godt. Sonentreff kan vi få til flere av :)

Det var 12 i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har fått lp-ånden over meg :o Er det noen som har med rute + markører? Det går forhåpenligvis over innen 12, men om den jævlen fortsatt har tatt bolig i kroppen min så er det jo kjekt med litt utstyr å låne :P

Du kan komme ut hit og hente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har fått lp-ånden over meg :o Er det noen som har med rute + markører? Det går forhåpenligvis over innen 12, men om den jævlen fortsatt har tatt bolig i kroppen min så er det jo kjekt med litt utstyr å låne :P
har fult utstyr i bilen :-)

Eneste jeg ikke har er hinder. Men ruta skal vi sette opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...