Anette Skrevet 20. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Jamen er ikke det fredag? Hvis man snakker om det samme da.. jo, og lørdag jeg og marianne og siri oooog monica skal trene. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2013 Vi får stå over, har LC-trening i Moelv :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2013 Tuva, Monti og jeg kommer muligens en tur om været er ok 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2013 Vi er på hytta. Hvis ikke hadde det vært kjempetrivelig å blitt med dere! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2013 Tar med meg Arya tenker jeg. Vennligst ignorer dustehund oppførsel, hun har nemlig ikke lært noen verdens ting utenom å sitte bamse og se fin ut på utstilling (første er hun ikke særlig flink til, siste har hun klart ganske bra når det gjelder ) ei heller hvordan oppføre seg blandt folk og fe Også tenker jeg Jaran blir med og sover søtt i vognen sin. (Hvis han gjør som mammaen vil) Tuva, Monti og jeg kommer muligens en tur om været er ok Hadde vært utrolig koselig med babytreff i tillegg til hundetreff. Vi ser ann vær og dagsform. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 25. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2013 Tuva, Monti og jeg kommer muligens en tur om været er ok Jaa lenge siden jeg har sett deg nå så Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 25. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2013 Hadde vært utrolig koselig med babytreff i tillegg til hundetreff. Vi ser ann vær og dagsform. Ja! Jeg vil se bebiser! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 26. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2013 Litt usikker nå :( Er et påskearrangement oppi skogen hos en av familievennene, og pappa regnet med vi ble med ( vil vel vise frem barnebarna..) så har ikke hjerte til å si nei :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 26. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2013 Litt usikker nå :( Er et påskearrangement oppi skogen hos en av familievennene, og pappa regnet med vi ble med ( vil vel vise frem barnebarna..) så har ikke hjerte til å si nei :/ Æsj. Teit! Men kommer jo flere ganger da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 27. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2013 Kommer desverre ikke, må på familieopplegg isteden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 27. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2013 Kommer desverre ikke, må på familieopplegg isteden Kjipt, men det dukker nok opp mye mer utover våren/sommeren! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 27. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2013 Gleder meg til masse trening i morgen og grilling Synd at du ikke kan komme Lill Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 27. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2013 Litt usikker nå :( Er et påskearrangement oppi skogen hos en av familievennene, og pappa regnet med vi ble med ( vil vel vise frem barnebarna..) så har ikke hjerte til å si nei :/ Det var synd, men skjønner deg godt. Sonentreff kan vi få til flere av Det var 12 i morgen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 27. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2013 Det var synd, men skjønner deg godt. Sonentreff kan vi få til flere av Det var 12 i morgen? Klokken 12.00 ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 28. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2013 Jeg tror jeg har fått lp-ånden over meg Er det noen som har med rute + markører? Det går forhåpenligvis over innen 12, men om den jævlen fortsatt har tatt bolig i kroppen min så er det jo kjekt med litt utstyr å låne 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 28. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2013 Åh, er det i dag? Pokker, jeg vil jo være med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 28. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2013 Jeg tror jeg har fått lp-ånden over meg Er det noen som har med rute + markører? Det går forhåpenligvis over innen 12, men om den jævlen fortsatt har tatt bolig i kroppen min så er det jo kjekt med litt utstyr å låne Du kan komme ut hit og hente Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 28. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2013 Jeg tror jeg har fått lp-ånden over meg Er det noen som har med rute + markører? Det går forhåpenligvis over innen 12, men om den jævlen fortsatt har tatt bolig i kroppen min så er det jo kjekt med litt utstyr å låne har fult utstyr i bilen :-) Eneste jeg ikke har er hinder. Men ruta skal vi sette opp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2013 Vi tar oss en liten tur for å si hei Blir nok ikke så mye trening kanskje men! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 28. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2013 Vi tar oss en liten tur for å si hei Blir nok ikke så mye trening kanskje men! Wiii! jeg har en overaskelse til deg Sees! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts