Anette Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Skrevet 20. Mars 2013 Hei og hopp Marianne og jeg lurte på om flere ville være med på påsketreff Vi hadde jo ett ifjor og det var jo også suksess! Vi tenkte skjærtorsdag på retrieverklubben i Sørkedalen kl 12. Yr melder foreløpig sol og 4 grader. Kanskje vi skal ta og grille og kose oss? Plassen er iallefall måkt så man får fint trent osv Veibeskrivelse: Du kjører Sørkedalsveien innover i Sørkedalen fra Bogstad - forbi Bogstad Gård, deretter gjennom et par-tre svinger, når veien retter seg ut er det første innkjøring til høyre inn på en stor parkeringsplass hvor du også ser hytta. Et kart finner du her. Går også buss 41 Sørkedalen går forbi og har busstopp rett ved 2 Siter
Guest LXT Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Skrevet 20. Mars 2013 Håper flere kan og vil, det hadde vært koselig. Og med sol og greie temperaturer er det også fint å ta litt bilder av krapylene våre Siter
Puttiva Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Skrevet 20. Mars 2013 Jeg vil! Men kan ikke før på søndagen Siter
Fillerya Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Skrevet 20. Mars 2013 Vet ikke helt om vi er hjemme da eller ikke, men er vi hjemme så kommer vi Siter
Monica123 Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Skrevet 20. Mars 2013 Jeg skal høre med Ingvill hvis hun kan kommer vi Siter
Anette Skrevet 20. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Mars 2013 Da kan du få selen din lill :-D Siter
Margrete Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Skrevet 20. Mars 2013 I'm in! Genialt for da kan de få tur først og så kan vi bare henge rundt med de andre hundene. Siter
Gjest Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Skrevet 20. Mars 2013 På sparket om vi er gærne og det er varmt og fint ute kanskje? Siter
Guest LXT Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Skrevet 20. Mars 2013 På sparket om vi er gærne og det er varmt og fint ute kanskje? Hurra! Siter
Ingvild Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Skrevet 20. Mars 2013 Åååh... Kan vi ikke ha det nå på lørdag i stedet da? Så kan jeg også være med. Jeg drar nordover til regnvær og dritt, jeg burde jo få være med litt på trivelig påskekos før det. Siter
Guest LXT Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Skrevet 20. Mars 2013 Åååh... Kan vi ikke ha det nå på lørdag i stedet da? Så kan jeg også være med. Jeg drar nordover til regnvær og dritt, jeg burde jo få være med litt på trivelig påskekos før det. Lørdag er arrangøren(e) i Drammen nemlig. Så da må dere isåfall ordne det selv Siter
Ingvild Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Skrevet 20. Mars 2013 Lørdag er arrangøren(e) i Drammen nemlig. Så da må dere isåfall ordne det selv Åja! Er det drop in? Siter
Guest LXT Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Skrevet 20. Mars 2013 Åja! Er det drop in? Nei leid.. Siter
borderen Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Skrevet 20. Mars 2013 Ja, om jeg ikke er på fjellet, så er jeg med Siter
Guest LXT Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Skrevet 20. Mars 2013 Ja, om jeg ikke er på fjellet, så er jeg med Hurra! Da kan jeg mose Kiter Siter
SiriEveline Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Skrevet 20. Mars 2013 Åja! Er det drop in? Nei leid.. Har jeg gått glipp av noe? Siter
Anette Skrevet 20. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Mars 2013 Har jeg gått glipp av noe? jeg tror marianne tenker feil helg Men jeg er uansett i england til lørdag så da gidder ikke jeg arrangere noe så da fant jeg og marianne ut at torsdag var en fin dag Siter
SiriEveline Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Skrevet 20. Mars 2013 Har jeg gått glipp av noe? jeg tror marianne tenker feil helg Men jeg er uansett i england til lørdag så da gidder ikke jeg arrangere noe så da fant jeg og marianne ut at torsdag var en fin dag Aha. Jaja det er jo fritt frem med to treff da Siter
Guest LXT Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Skrevet 20. Mars 2013 jeg tror marianne tenker feil helg Men jeg er uansett i england til lørdag så da gidder ikke jeg arrangere noe så da fant jeg og marianne ut at torsdag var en fin dag Ja jeg så ikke at Ingvild mente NÅ til lørdag, jeg trodde hun mente i påsken Siter
tm100021 Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Skrevet 20. Mars 2013 Tar med meg Arya tenker jeg. Vennligst ignorer dustehund oppførsel, hun har nemlig ikke lært noen verdens ting utenom å sitte bamse og se fin ut på utstilling (første er hun ikke særlig flink til, siste har hun klart ganske bra når det gjelder ) ei heller hvordan oppføre seg blandt folk og fe Også tenker jeg Jaran blir med og sover søtt i vognen sin. (Hvis han gjør som mammaen vil) 1 Siter
Elisabeth00 Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Skrevet 20. Mars 2013 Kanskje vi tar turen? En voksen dvergpinscher, og en whippet-valp. Er planen å gå en tur først? Eller bare sånn "frislipp"? Siter
Anette Skrevet 20. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Mars 2013 Kanskje vi tar turen? En voksen dvergpinscher, og en whippet-valp. Er planen å gå en tur først? Eller bare sånn "frislipp"? Vi hadde et frislipp i jula, er overhodet ikke normalt jeg tenkte å trene, og være sosial ofte er det noen som slipper noen sammen på jordet på andre siden, noen går tur osv. 1 Siter
TonjeM Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Skrevet 20. Mars 2013 Lørdag er arrangøren(e) i Drammen nemlig. Så da må dere isåfall ordne det selv Jamen er ikke det fredag? Hvis man snakker om det samme da.. Siter
Recommended Posts