Anette Skrevet 18. April 2013 Rapporter Share Skrevet 18. April 2013 Mari blir cleopatra, alle velger partner, louis ryker ut, så må mari lese et brev om cleopatras sjebne, hun dør jo, så mari ryker ut go louis får stå hos magne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 18. April 2013 Rapporter Share Skrevet 18. April 2013 I WILL STAY STRONG, will not be frista!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. April 2013 Rapporter Share Skrevet 18. April 2013 Jeg liker kveldens utfall av parsermonien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 18. April 2013 Rapporter Share Skrevet 18. April 2013 Jeg og Selv om Mari egentlig ikke irriterte meg noe særlig så var hun kjedelig og anonym. Artigere å ha folk der inne som provoserer meg Bortsett fra Isabel og Birger da, heia heia De er de eneste som ikke provoserer meg. Eller, Janni og transi provoserer meg heller ikke, men de kan godt få være der enn så lenge. Men om jeg skal velge hvem som ryker neste gang må det være Janni tror jeg. Spent på hvem som sjekker inn neste uke jeg! Håper ikke det er Mats eller Amir som kommer tilbake, de to er så beyond utålelige at jeg heller ville hatt 5 Tinaer istedenfor. Kunne godt ha tenkt meg å sett Luis utkledd/kledd som mann egentlig, tror han hadde vært ganske kjekk egentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 18. April 2013 Rapporter Share Skrevet 18. April 2013 Åh, skal det komme inn en gammel deltaker?? Amir og Mats kommer bare til å fucke opp hele greia der inne. Selv om det er grupperinger nå, så er det liksom litt mer fredelig enn jeg synes det var sist. De skulle liksom være så kongene på haugen.. "Du kommer ikke bort å snakker til meg liksom, så teit av deg. Jeg er aaalt for kul til å gå bort å snakke med deg, såeh, det er din feil" Så egentlig hadde det kanskje vært litt morsomt likevel! Lurer isåfall på hvem de hadde alliert seg med. Hmm... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 18. April 2013 Rapporter Share Skrevet 18. April 2013 Åh, skal det komme inn en gammel deltaker?? Amir og Mats kommer bare til å fucke opp hele greia der inne. Selv om det er grupperinger nå, så er det liksom litt mer fredelig enn jeg synes det var sist. De skulle liksom være så kongene på haugen.. "Du kommer ikke bort å snakker til meg liksom, så teit av deg. Jeg er aaalt for kul til å gå bort å snakke med deg, såeh, det er din feil" Så egentlig hadde det kanskje vært litt morsomt likevel! Lurer isåfall på hvem de hadde alliert seg med. Hmm... Litt morsomt, men de er så irriterende og provoserende begge to at jeg tror det blir anstrengende for meg å kose meg med paradise Vet ikke om det kommer inn en gammel deltaker da, det virket bare som om det var noen de visste hvem var iallefall. Men er jo en stund siden Oda kom inn igjen, så er vel på tide å sende inn noen andre gamlinger sikkert Kan ikke noe for det altså, men jeg synes paradise hotel er et fabelaktig konsept og program . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 18. April 2013 Rapporter Share Skrevet 18. April 2013 Jeg elsker PH litt jeg Det er så enkel humor liksom. Det krever så lite av den som ser på, det er litt deilig synes jeg. Hjernedød humor 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 18. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. April 2013 PH er dødsmorsomt, men jeg syns tv3 har gjort en dårlig jobb i år. Å se på idioter ha fest er ikke morsomt, det er "spillet" som er morsomt, og for å få et spennende spill trenger de sterkere personligheter som TØR og være "slemme".. Ikke en gjeng med rævsleikere som har iq lavere enn min liksom 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 18. April 2013 Rapporter Share Skrevet 18. April 2013 Jeg synes egentlig det har vært mer spill i år enn i fjor jeg? I fjor var det litt mer kjærlighet og alle var så gode venner, i år virker det ikke som gjengen har like god kjemi, og det eneste de gjør er jo å snakke taktikk synes jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 18. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. April 2013 De snakker taktikk, hele tiden, men de tør ikke gjøre noe ut av det. Det var forøvrig kjedelig i fjor også. Jeg liker drama, krangling og slemme folk jeg (på tv). 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 18. April 2013 Rapporter Share Skrevet 18. April 2013 PH er dødsmorsomt, men jeg syns tv3 har gjort en dårlig jobb i år. Å se på idioter ha fest er ikke morsomt, det er "spillet" som er morsomt, og for å få et spennende spill trenger de sterkere personligheter som TØR og være "slemme".. Ikke en gjeng med rævsleikere som har iq lavere enn min liksom er jo mye spilling på gang iår da, synes jeg enn fra før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 18. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. April 2013 jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Jeg digger Lois, håper hun vinner. Hun har brains, tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 18. April 2013 Rapporter Share Skrevet 18. April 2013 Jeg er så lei av at alle løper etter K-R som noen hundevalper jeg da. Gidd å ha egne meninger lizm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 18. April 2013 Rapporter Share Skrevet 18. April 2013 (Fra en Jazzgeir leser) 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 19. April 2013 Rapporter Share Skrevet 19. April 2013 Noen som veit hvem som sjekker inn på mandag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 19. April 2013 Rapporter Share Skrevet 19. April 2013 Jeg har sett mandagens episode, ingen som sjekker inn da iallefall. Jazzgeir eller noe nevnte Ariel, men han har jo heller ikke sett flere episoder, så er vel bare tipping. Håper virkelig ikke det er henne, noe så gørrkjedelig. Og er det ikke som regel annenhver gutt og jente som sjekker inn? Da må det jo være en gutt sin tur nå sikkert? Er jo en gutt som skal ut neste uke og, men det hender jo det ryker flere på en uke da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 22. April 2013 Rapporter Share Skrevet 22. April 2013 Bygdegutt, Bygdegutt, Bygdegutt.......... 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 22. April 2013 Rapporter Share Skrevet 22. April 2013 Bygdegutt, Bygdegutt, Bygdegutt.......... mr paradise blir: christian rene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 22. April 2013 Rapporter Share Skrevet 22. April 2013 Bygdegutt, kviger, bygdegutt. Han har skikkelig ordforråd, den bygdegutten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 22. April 2013 Rapporter Share Skrevet 22. April 2013 Å fytti, godt jeg ikke tyr til vold, hvis ikke tror jeg det kunne blitt skummelt neste gang jeg ser bygdeguttens ansikt.... Neida... Spoiler på Ms Paradise da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 22. April 2013 Rapporter Share Skrevet 22. April 2013 Å fytti, godt jeg ikke tyr til vold, hvis ikke tror jeg det kunne blitt skummelt neste gang jeg ser bygdeguttens ansikt.... Neida.... Spoiler på Ms Paradise da? jeg ser nå skal oppdatere etterpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 22. April 2013 Rapporter Share Skrevet 22. April 2013 Hvis det kommer inn noen, kan du skrive det i en seperat spoiler? Vil vite hvem som kommer inn, men ikke hvem som vinner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 22. April 2013 Rapporter Share Skrevet 22. April 2013 jeg ser nå skal oppdatere etterpå. msssssss paradise: louis fikk 3 og tina 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 22. April 2013 Rapporter Share Skrevet 22. April 2013 OMG fy **** så klein Oda er! (bilde som egentlig ikke avslører noe som helst) Gutta får se pupp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 22. April 2013 Rapporter Share Skrevet 22. April 2013 "Assaa.. Det blir litt mye førr ein bygdegutt da.." Værsåsnill . Shut up 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts