Ozzy Skrevet 27. April 2013 Rapporter Share Skrevet 27. April 2013 Fikk rota meg inn i en spoiler-tråd. Sjekker inn en gutt på Mandag. Han har først sex med Oda, så går han å har sex med Charlotta. Magne får makt og skal splitte to par (og plassere Patrick og Charlotta). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 hehehe.. Jeg liker Paradise i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Uskyldig spoiler lol til at han nye sovnet da kåte Oda ville ha seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Tina er så stygg. Står å ler mens Louis prater liksom.. Tina Bitch er tilbake for fult. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 1. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2013 http://www.seher.no/915905/paradise-paret-avlyser-bryllupet Det gikk fort 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 1. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2013 http://www.seher.no/915905/paradise-paret-avlyser-bryllupet Det gikk fort puuuuh! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Haha den intro-greia var kul! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Oppdatering?! Hallååå hva skjedde på dagens ep?! Vet ikke når jeg får sett den... Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Oppdatering?! Hallååå hva skjedde på dagens ep?! Vet ikke når jeg får sett den... Hehe Oda røk Patrik ditchet henne til fordel for Isabell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 3. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2013 Oppdatering?! Hallååå hva skjedde på dagens ep?! Vet ikke når jeg får sett den... Hehe Oda røk Patrik ditchet henne til fordel for Isabell. Daaaamn!!! Knew it haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 3. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2013 Oppdatering?! Hallååå hva skjedde på dagens ep?! Vet ikke når jeg får sett den... Hehe Hallo - ser man ikke leser man jazzgeir??? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 3. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2013 http://youtu.be/0A6FV_cBpu4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 3. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2013 Hallo - ser man ikke leser man jazzgeir??? Jooda.. Men ikke så lett når jeg har flere timer i døgnet på jobb enn hjemme.. Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monica_n Skrevet 3. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2013 Litt om ny deltaker og sliikt. http://glennhenriksen.blogg.no/ <-- kommer inn, skjuler at han er homofil. Erik er veldig glad for at en så kjekk og ålreit fyr er sjekket inn og sier det er en liten "bromance" på gang, han melder seg også frivillig til å kysse litt med Glenn. Erik ser noooe sjokkert ut i klippet fra dagen etterpå da Glenn står fram som homofil, Magne sier at han også er skeiv, og det er klippet til så man kan sa Glenn og Magne roter sammen. Hm! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 3. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2013 Litt om ny deltaker og sliikt. http://glennhenriksen.blogg.no/ <-- kommer inn, skjuler at han er homofil. Erik er veldig glad for at en så kjekk og ålreit fyr er sjekket inn og sier det er en liten "bromance" på gang, han melder seg også frivillig til å kysse litt med Glenn. Erik ser noooe sjokkert ut i klippet fra dagen etterpå da Glenn står fram som homofil, Magne sier at han også er skeiv, og det er klippet til så man kan sa Glenn og Magne roter sammen. Hm! ja jeg lurte veeeldig på det med magne.. men han har nå alltid vært litt sånn..montroo.... omg lenge å vente til oppfølger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monica_n Skrevet 3. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2013 ja jeg lurte veeeldig på det med magne.. men han har nå alltid vært litt sånn..montroo.... omg lenge å vente til oppfølger! Jaa! Jeg trodde da han stod med Isabell at han var åpent homofil, men så kommer han med utsagn og slikt som strider mot at han er det.. Gaydaren min slo ut på han hvertfall, ikke det at den er så god. Synes de kan legge ut alle episodene med en gang, og bare holde tilbake premieren.. *snøft* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 6. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2013 Var ganske kjekk han nye! Litt for fløtepus men kjekk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 6. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2013 Har Isabelle silikonpupper? Eller er de bare veldig store? Og Charlotte vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 6. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2013 Har Isabelle silikonpupper? Eller er de bare veldig store? Og Charlotte vel? hvis jeg ikke husker feil hadde nesten alle silikon. Isabell og Charlotte har det ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 6. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2013 Er vel bare de to? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 6. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2013 Er vel bare de to? var halvparten som hadde silikon sto på se og hør, får ikke linka da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 6. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2013 Atte.. Hva sa Magne helt på slutten av dagens episode? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 6. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2013 Atte.. Hva sa Magne helt på slutten av dagens episode? at han også var det homofil jeg ser episode for imorgen nå og venter spent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 6. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2013 at han også var det homofil jeg ser episode for imorgen nå og venter spent Det var det jeg syns jeg hørte. Jeg trodde ikke han kom ut av skapet i løpet av Paradise Hotell jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 6. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2013 Tirsdagens: han tuller vist egentlig foreløpig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts