Guest Jonna Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Noen som vet når finalene begynner i kveld? Får ikke sjekket på mob. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Basenjiresultatene har begynt å bli lagt ut: http://crufts.fossedata.co.uk/Breed.asp?ShowYear=2013&GroupID=HOU&ScheduleID=28'>http://crufts.fossedata.co.uk/Breed.asp?ShowYear=2013&GroupID=HOU&ScheduleID=28 Bendicte, han gjorde det ganske så bra Who is it! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Who is it! He he, siden det ikke er heelt offisielt og klart enda venter vi til det er 100 % Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Jeg vet om et par norske bernere som er påmeldt, og antar et par andre norske bernere er påmeldt. Og en bekjent stiller sin tervtott. Så søndag blir vel den store Cruftsdagen for meg. Jeg stilte i 2009, og jeg synes vel ikke at det var så himla mye mer strul enn da jeg stilte i Salzburg i fjor - det er langt og dyrt, men en tar det jo som en ferietur, både økonomisk og tidsmessig. Nå har jo britiske myndigheter lempet litt på reglene også, så det er lettere å komme inn med hund nå enn det var i 2009 - da måtte blodprøva være minst seks måneder gammel, så det var ikke bare å spontandra til England. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Det ballgreiene de driver med nå kan jo neppe være særlig godt for hundene? De moser jo rett i den dingsen som holder ballen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Noen som vet når finalene begynner i kveld? Får ikke sjekket på mob. 18.15 Group Judging (Terrier) and Presentation 19.05 Group Judging (Hound) and Presentation 19.55 Programme Ends Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Er det rallylydighet som går nå? Jeg hadde vel trodd at det skulle være litt mer imponerende. Iallefall når de konkurrerer på Crufts. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 18.15 Group Judging (Terrier) and Presentation 19.05 Group Judging (Hound) and Presentation 19.55 Programme Ends Det betyr 1900 norsk tid da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Pappaen til Bodil nr 3 i limit dog Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Hvor ser man hvem som har blitt BOB? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 7. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Hvor ser man hvem som har blitt BOB? http://crufts.fossedata.co.uk/ Du går inn der og velger rase. Hvis rasen er ferdig, BOB kåret og resultatene oppdatert, så skal det stå der øverst på siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Det betyr 1900 norsk tid da? Yep! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Da antar jeg det ikke er kåret noen BOB i RR enda da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Da antar jeg det ikke er kåret noen BOB i RR enda da.. Iblandt er de ekstremt trege på store raser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Det ligger på FB nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Kusina til Tuva BIR Sånn, snart ferdig med nerding 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Hva er inne i ringen nå? Plutselig veldig mange raser som ikke skulle være der i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Jeg får bare agility igjen og igjen og igjen og igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Jeg får bare agility igjen og igjen og igjen og igjen Jeg tror jeg har juniorer inni ringen nå. Junior BIS eller noe slikt. Hvilken link bruker du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Jeg tror jeg har juniorer inni ringen nå. Junior BIS eller noe slikt. Hvilken link bruker du? Kom inn når jeg ikke gikk via linjen på FB sin Crufts live link, eller via crufts sin hjemmeside. Men nå jeg fant yputube siden uten noen reklame for crufts. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Kom inn når jeg ikke gikk via linjen på FB sin Crufts live link, eller via crufts sin hjemmeside. Men nå jeg fant yputube siden uten noen reklame for crufts. Funker den? Jeg er på den med reklame. Det er ofte veldig mange folk som skal innpå live view samtidig, og da har det hendt ofte at jeg ikke har kommet meg inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Den staffen haltet i ringen, not good not good. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Denne fungerte: Edit: jeg blir så utrolig skuffet når jeg ser så mye napping, tydeligvis er bikkjene vant med det også for den korreksten gir de F i... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Norsk Kerry Blue Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karianski Skrevet 7. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2013 Sikkert et dumt spørsmål, men når de har løpt runda si og stiller seg ved dommeren igjen virker det som om han gjør noe (f.eks lager lyd med et eller annet i hånda. ) Gjør han det, eller er det noe jeg innbiller meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts