roxie88 Skrevet 2. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2013 Dette er spennende LeneG - var redd noe hadde gått galt siden det var lite som skjedde i tråden her Gleder meg til fortsettelsen 1 Siter
LeneG Skrevet 3. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Oktober 2013 Da ble det dyrlegen og keisersnitt. Valpen var død og delvis oppråtnet . Fryktelig trist men sånn er det bare. Nå blir det ingen flere forsøk på Candy ihvertfall. Siter
IrisV Skrevet 3. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2013 Så trist å høre Håper det går fint med Candy etter inngrepet Siter
Raksha Skrevet 3. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2013 Åååh Håper det går bra med candy! Siter
Artemis Skrevet 3. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2013 Så trist å høre. Håper alt går bra med Candy! Siter
LeneG Skrevet 3. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Oktober 2013 Ja det var veldig trist . Takk for omtanken! Candy har det etter omstendighetene bra. Litt groggy men det er vel normalt. Lurer litt på hva det er som gjør at dette skjer to ganger på rad. Siter
TonjeM Skrevet 3. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2013 Uff da.. er vel ikke meningen Candy skal ha valper da! Siter
LeneG Skrevet 3. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Oktober 2013 Uff da.. er vel ikke meningen Candy skal ha valper da! Det er nok ikke det . Har litt dårlig samvittighet for alt jeg påfører henne. Hun skal få slippe å prøve flere ganger nå ihvertfall. Siter
Sasha&Kiara Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2013 Så utrolig trist. Har du hatt 2 keisersnitt på hun? Siter
LeneG Skrevet 14. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Oktober 2013 Takk for omtanken Så utrolig trist. Har du hatt 2 keisersnitt på hun? Nei. Første gangen absorberte hun alt. Noe kom ut som utflod. Nå var både jeg og gubben så babysyke etter å ha gått å ventet på 2 kull som ikke kom så vi hentet hjem en liten kattunge 11 Siter
ToneS Skrevet 14. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2013 Gratulerer med en veldig søt kattunge! Ser ut som om de koser seg veldig godt sammen de to Siter
LeneG Skrevet 14. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Oktober 2013 Gratulerer med en veldig søt kattunge! Ser ut som om de koser seg veldig godt sammen de to Det gjør de Ihvertfall så lenge kattungen ikke biter henne i beina. Da får han passet påskrevet 1 Siter
roxie88 Skrevet 14. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 14. Oktober 2013 Har ikke fått med meg den triste nyheten jeg, så leit Men for en skjønning det nye familiemedlemmet deres da Siter
Recommended Posts