Cattn Skrevet 2. Mars 2013 Rapporter Skrevet 2. Mars 2013 Litt forsinket EFIT, men det skjedde iallefall noe hele dagen Starter dagen / natten med å jobbe i baren på quiz.. Klokken 00.00 Litt misslykket MonkeyBrain (helte litt for fort) Klokken 01.00 Ryddet og vasket *Bilde mangler, se for dere glass skår, klut, vaskevann og en bar* Klokken 02.00 Kjører hjem med EKSTREMT skitten rute.. Men gadd ikke stoppe for å hive spylervæske på ruten (Panseret mitt vil ikke åpne seg, venter på å få komme til på verksted) Klokken 02.30 - 08.00 Full kubbings! Klokken 08.00 Diskuterer litt med Bluey at nå er det på tide å stå opp, men han er vist ikke helt enig Klokken 09.00 Er jeg kommet meg på jobb, der jeg klarer å sette på kaffe uten å stenge tuten.. Kaffe litt overalt før jeg oppdaget det. Klokken 10.00 Tegner jeg for å få tiden til å gå Klokken 11.00 Sitter jeg å titter litt på sprøyte tyller og slikt Klokken 12.00 Spiser en EKSTREMT lett og veldig kjedelig lunsj OG tar bilde av muffinsene de får i kantinen i dag, som jeg ikke spiste Klokken 13.00 Kjører hjem og kjenner lukten av ny brente kaffebønner i det jeg kjører forbi Friele.. Mmm! *bilde mangler * Klokken 13.30 Bonus bilde! Jeg tisser og Bluey forstår ikke hva jeg mener når jeg sier at jeg skal bruke vasken snar så han må flytte seg.. Synd! Hehe Klokken 14.00 Jeg shiner leiligheten, ommøblerer litt på soverommet og prøver å skifte på sengen med "hjelp" Klokken 15.00 Leiligheten er ferdig shinet så da er det avslapping i sofa med Cake Boss på tv Siter
Cattn Skrevet 2. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2013 Del 2 Klokken 16.00 Oppdager jeg at det snør ute Klokken 17.00 Spiller litt 4 pics 1 Word Klokken 18.00 Tar bilde av ene slasken på sofaryggen, mens jeg slasker nedi sofa bak kamera Klokken 19.00 Tar jeg av tørketrommel som bare har samlet "litt" hår og slikt fra sengetøyet Klokken 20.00 Tar jeg ett selvportrett bilde til noe Instagram stuff Klokken 21.00 Koste jeg med Bluey og han bestemte seg bare for at han ikke ville ha dette værhåret lengre Klokken 22.00 Mini sier tittei og sier han vil ha litt kos Klokken 23.00 Kjører jeg til jobb Klokken 24.00 Er jeg ferdig med å løpe opp og ned trappene for å hente varer, og har akkurat hentet siste lasset med is til baren. (Tok litt i med ishenting i dag vist ) Klokken 01.00/02.00 Ser på været ute og ser at det kan bli en gøyal tur hjem fra Os... Klokken 03.00 Rydder inn det siste av glass og gleder oss til å bli ferdig for å gå hjem.. Klokken 03.30 ish Kjører hjem på ett føre som ikke er så kjekt! Kjørte i maks 40-50 HELE veien fra Os og hjem.. Det tok tid kan man si.. Klokken 04.45 Jeg tisser Også har jeg rutete sokker Og jeg har selskap såklart Klokken 05.00 Litt pad også natta 1 Siter
Puttiva Skrevet 2. Mars 2013 Rapporter Skrevet 2. Mars 2013 Kjenner jeg blir sliten av å se denne efiten.... to jobber og greier! Søte puser Siter
Cattn Skrevet 2. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2013 Hehe to jobber ja.. Var en ganske rolig dag dette i grunn Siden det bare var en 4 timers dag på hovedjobben Hehe Siter
Ozzy Skrevet 2. Mars 2013 Rapporter Skrevet 2. Mars 2013 Dæven, du er effektiv! Bluey er så utrolig vakker! Den andre katten var også veldig fin 1 Siter
Teserere Skrevet 2. Mars 2013 Rapporter Skrevet 2. Mars 2013 Wow, kudos til 5 timers søvn mellom vaktene Og så vakker Bluey er Siter
Cattn Skrevet 3. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mars 2013 Takk dere to Ble ikke mye søvn nei, men duppet litt i sofa mellom bildene på ettermiddagen hehe... Og er såklart enig ang Bluey! Og ikke minst tusen takk :) <3 Siter
Ia Skrevet 3. Mars 2013 Rapporter Skrevet 3. Mars 2013 Den hvite katten er det vakreste jeg noen gang har sett! 1 Siter
Recommended Posts