MonicaT Skrevet 1. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2013 Jeg er på jakt etter matskåler i plast og ulike farger. De må være enkle å stable sammen/oppå hverandre. Noen som vet hvor jeg kan finne noe sånt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 1. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2013 Felleskjøpet! De har lette skåler til 19 kr (i hvertfall her). i ulike farger. De har også blå og hvite skåler med fôrreklame på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 1. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2013 Spar/joker butikker har ofte en liten "hundeavdeling" , der har jeg funnet plastskåler som er helt kurrante, og de kommer i masse farger. Eneste minuset var at de ikke tålte at jeg skar halvfrossen vom OPPI skåla, sånn at kniven gikk tvers igjennom bunnen av skåla, men ellers tåler de alt jeg har utsatt de for Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 1. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2013 www.hooks.no har røde og blå i plast, de koster 19 - 29 kroner avhengig av størrelse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 1. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2013 25kr på Nettdyret.no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 1. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2013 Coop har og :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts