Sela Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 Er det noen her som har måttet slite mye med å finne bosted i Bergen med hund? Jeg har planer om å bo i sentrum, og ønsker ikke å bruke mer enn 7000 kr i mdn. Er student. Hunden min er liten... Jeg sleit med å finne bosted i Tønsberg, og jeg gruer meg til å begynne å lete etter sted i Bergen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 Jeg skal selv finne leilighet med lov til å ha dyr i til sommeren. Men, jeg skal finne litt utenfor Bergen, i Lindåsområdet tenker jeg. Flytter da sammen med typen. Det jeg tenker er å skrive en annonse selv og legge ut på finn, på ønskes leid sidene. I fjor bodde jeg på Os, og der fikk jeg lov til å ha med hund, selv om jeg egentlig hadde gitt opp å lete etter plass hvor det var tillatt. Så det er absolutt ikke umulig, men det kan nok være vanskelig... Ikke mye hjelp i meg, men vi står vel i ca. samme situasjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 Legg ut en annonse på finn.no om deg selv og hunden, det var sånn vi fikk leilighet i Trondheim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 Jeg vil si det er vanskelig uansett i Bergen, og om du i tillegg har hund, så blir det enda vanskeligere. Men man klarer nok å finne noe tilslutt. Jeg fant et kollektiv i Bergen sentrum hvor jeg fikk ha med hunden til under 6000 kr. Jeg leitet på vårparten i fjor, det er mulig man finner mer på sommeren når mange studenter flytter ut. Ellers fant jeg bare ting utenfor Bergen sentrum. Men du skal ikke langt utenfor før du finner mye mer, til rimelige priser, men hvor det likevel ikke tar lang tid å gå til sentrum, så jeg tror ikke jeg ville vært så bastant på at det akkurat skal være i sentrum. Der hvor jeg bor tar det 20 min å gå inn til sentrum, jeg fant også en leilighet hvor det tok 15 min å gå inn Jeg syns det er helt greie avstander. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 Det er stort sett vanskelig over alt og finne leilighet når man har hund, men legg ut en annonse på finn under bolig ønskes, det tror jeg gir best mulighet til og finne noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 Jeg lette etter leilighet i Bergen med hund i over to år uten resultat. Så laget jeg en egen annonse på Finn og fikk mail samme dag og den leiligheten fikk vi Vi flytter ut derfra torsdag, og da er den ledig, med mindre de har funnet noen nye alt Ligger rett utenfor Bergen, i Loddefjord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 Loddefjord er strengt tatt Bergen da Tar vel 10-12 min med buss til sentrum. Noe kortere med bil. Veldig gode bussforbindelser derfra til sentrum også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 27. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2013 Jeg mener utenfor Bergen sentrum selvsagt Og det er 15 minutter med buss. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerH Skrevet 2. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2013 Sliter med det samme, bare med hybel/leilighet i Trondheim til sommeren. Har lagt ut annonse på hybel.no og kvier meg litt for å måtte legge ut "personlig" info også på finn Men, men. Lykke til med letingen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sela Skrevet 2. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2013 Uff, merker jeg gruner meg! Men godt å høre noen har hatt resultater ihvertfall Skal legge ut på finn.no når tiden nærmer seg litt mer, og hybel.no. Takk! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts