Guest Jonna Skrevet 25. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2013 Vurderes sterkt med Arya, Shy og Blaze. Må se om jeg finner noe reisefølge og overnatting først Noen andre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 25. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2013 Muligens Om jeg har noe å stille er vel en annen ting.. Men du vet, hva gjør man ikke i eksamensperioden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 25. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2013 Jupp, det er planen - jeg har besteforeldre, tanter og annen familie som bor der, så de har kommandert meg til å komme til dem på ferie den langhelga, og gjestesenga er vel nesten redd opp allerede Jeg aner ingenting om dommeren vi har fått, men jeg melder på Foenix om ikke noe som tilsier at det er dumt skulle dukke opp. Tante har også hunder og skal stille en gjeng, så da kan vi heie på hverandre, i det minste. Ålesund er en kjempefin by og et slags annet eller tredje hjem for meg, så jeg gleder meg til å ta turen igjen, jeg har dessverre ikke vært der på nesten halvannet år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 25. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2013 Jeg har lyst! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 25. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2013 Jeg viiiiiiiil! Må jo begynne å prøve på storcert til Thorvald, og Ålesund er jo veldig mye nærmere enn alle disse østlandsutstillingene. Men, jeg er drita i København på ølfestival istedetfor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 25. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2013 Har veldig, veldig lyst! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 25. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2013 Jeg skal dit å jakte storcert med prikkisen Og forhåpentligvis har jeg valp å ta med for litt miljøtrening! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 25. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2013 Konfirmasjons helg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 25. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2013 Vurderer det sterkt... Har så lyst til å hilse på valpene etter Avalon der oppe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 25. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2013 Ukjent dommer og jaktprøve her hjemme = ikke i år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 25. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2013 Vi skal! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 25. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2013 Har veldig lyst,men jeg er ikke 100% sikker enda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 25. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2013 Konfirmasjons helg.. Jeg trodde du hadde stått til konfirmasjon allerede, jeg. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 Om folk har bil selv så kan jeg muligens huse 1-2 personer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 Ikke noe langh岳 dommer for oss, synd det er s堬angt, hadde v沴 gy om frk korth岠hadde f崴 noe der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 Jeg skal! Har tatt noen dager ferie i forbindelse med utstillingen siden mamma bor ikke så langt unna. Stiller begge mine om de er i pels, noe jeg tviler på iallefall Bella er, virker som hun har begynt å røyte litt nå. Også stiller jeg herlige Odin i veteranklassen Og kanskje mamma sin nye hund i junior..? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anilex Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 Må se an resultatet i Kristiansand først.. Om Ani får gruppeplassering der så kan det hende jeg bestemmer meg for å jobbe videre mot målet om å bli første Dvergpinscher på Bamselisten. (Han har havnet topp 20 to år på rad nå, men listen slutter jo på 15.. ) Uten gruppe plassering i Kristiansand tenker jeg vi reiser til DKK Roskilde istedet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaK Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 Jeg & ei venninde tar væl turen . Hotell er booket .... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 Da har jeg fått noen å sitte på med og reiser med Arya og Blaze. Må prøve finne noen som kan passe Talli i ett døgn så hun slippet ligge i bur bare for å gjøre det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 Noen som vil samkjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 Som sagt bare og si fra om noen trenger plass og bo:-) bor ca 30 minutter unna og 15 min av desse er en ferge:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 Som sagt bare og si fra om noen trenger plass og bo:-) bor ca 30 minutter unna og 15 min av desse er en ferge:-) Trenger gjerne et sted å sove! Ett stykk tobeint, og en firbeint er planen at jeg pakker inn i bilen :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henriette Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 Ingen problem:-) har god plass:-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 26. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2013 Også ble det ikke alikavel Arya skal på AG kurs den helgen hun, og det må jo deleier få lov til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 2. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2013 Ja hit skal vi Litt skuffa over at valp bare var de over 6mnd. Siden eget oppdrett er 5,5mnd. Men men, stiller unghund og håper på gull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts