Gå til innhold
Hundesonen.no

Hobbyfotograf i Bergen?


Memphis
 Share

Recommended Posts

Veldig usikker på om jeg skulle poste dette emnet her eller ei, men ja, det ble her!

Jeg har veldig lyst å ha noen bilder av meg og min kjære valp, men det må ikke være for dyrt, så tenker derfor på hobbyfotografer eller studenter som er flinke å fotografere.

Er det noen her, eller noen som kjenner til noen som er dyktige og rimelige?

Jeg bor i Bergen.

Setter stor pris på tips!

- M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Fikk du tatt noen fine bilder? Om du vil ha noen flere bilder av deg og den - nå sannsyligvis litt større valpen din - så flytter jeg til Bergen 18. oktober. Er bare hobbyfotograf, men elsker å ta bilder av dyr og eiere :) Gi meg en lyd! www.andreaimages.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Jeg kan også evnt. hjelpe til om noen av dere trenger fotograf.
Er en hobbyfotograf i Bergen som lenge har ønsket å ta bilder av forskjellige ting. Blandt dem er hunder.
Skulle gjerne gjort det med egen hund, men grunnet mye reising i jobben min så har jeg ikke mulighet til å ha egen hundfor tiden. (Håper å få anskaffet meg en Schæfer igjen en gang i fremtiden. :) )
Kunne tenkt meg å ta noen bilder likt dette: http://500px.com/Wieselblitz da jeg synes de er utrolig stilige.

Ta gjerne kontakt om dere ønsker å få tatt noen bilder av kjæledyret deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...