Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

..jeg synes nisselua kan kastes nå - men vi har da noen få geniale alternativer - som bananen Banana Banana

Når det gjelder bannerne synes jeg egentlig de er litt vel dominerende her på hundesonen. Ikke noen fanesak, skjønner jo at folk vil vise frem sine elsklinger, men personlig synes jeg kanskje det blir mer "rotete" i diskusjonene, og tregere å laste sidene for folk med lavere båndbredde.

Selv har jeg såpass kjapp tilkobling at jeg ikke merker noe til dette, så jeg er bare glad for å ha funnet dette forumet jeg! :(/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner smilyene som var før nissesmilyene jeg. De som var som disse: :(:P:P :? =D> [-X Savner spesielt den "lol" smilyen som var før' date= figuren hadde jo totalt latterkrampe, den var bare konge!

Enig! Jeg likte også den gamle : D bedre enn denne :P men det er jo nissesmiley enda... Egentlig synes jeg vi kunne hatt både den gamle og den nye lol, for de er jo helt forskjellige.. Den vi har nå er litt mer sånn humre, mens den andre er lol :P Hehe.. Og så må vi ha tilbake den med tunga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...