MonicaT Skrevet 19. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2013 Hei Jeg er på jakt etter en ringsekretær til fuglehund utstilling lørdag 25.mai Noen som kan? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 19. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2013 Jeg kan ihvertfall stille som reserve om ingen litt mer erfarne dukker opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 19. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2013 Jeg kan ihvertfall stille som reserve om ingen litt mer erfarne dukker opp Supert 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 19. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2013 (Nevne språk, kanskje? ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 19. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2013 (Nevne språk, kanskje? ) Ikke dumt poeng, bare jeg som tenker norsk dommer Men engelsk setter spesialen i år er med italiensk dommer som ikke kan et kvekk engelsk så greit å få med seg ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 20. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2013 (Nevne språk, kanskje? ) Norsk dommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts