Teserere Skrevet 28. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2013 Så fin hun er! Hvor høy er hun?Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 29. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2013 Takk Ikke målt, men vil tippe 46-47. Hun er såvidt høyere enn sofabordet vårt, det er 45. 12,5 kg så langt, men hun kommer nok til å legge på seg litt mer regner jeg med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 29. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2013 Oki, hvor høye blir tispene?Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 29. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2013 Oki, hvor høye blir tispene? Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2 Standarden sier 44-47 cm, og 47-51 cm for hannhunder. Men mange whippeter er større enn hva standarden sier. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whips Skrevet 29. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2013 Hun er utrolig fin! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 29. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2013 Takk Ikke målt, men vil tippe 46-47. Hun er såvidt høyere enn sofabordet vårt, det er 45. 12,5 kg så langt, men hun kommer nok til å legge på seg litt mer regner jeg med woah! ho har blitt stor Snart tatt igjen Benjamin på høyden også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 29. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2013 woah! ho har blitt stor Snart tatt igjen Benjamin på høyden også Hehe, jupp Men bare vokst 1 kg siden du så henne på rettbanetreningen da, så ikke så stor forskjell fra da Jeg troooor (og håper) hun er ferdig i høyden da. Hun har vært ganske stabil lenge på den fronten, men spørs om hun ikke plutselig får en vokseperiode til... Hun er en lita fis sammenlignet med ene broren, som vel er 17 kg tror jeg.. haha.. Hun er utrolig fin! Tusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 29. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2013 Hehe, jupp Men bare vokst 1 kg siden du så henne på rettbanetreningen da, så ikke så stor forskjell fra da Jeg troooor (og håper) hun er ferdig i høyden da. Hun har vært ganske stabil lenge på den fronten, men spørs om hun ikke plutselig får en vokseperiode til... Hun er en lita fis sammenlignet med ene broren, som vel er 17 kg tror jeg.. haha.. haha, skjønner jeg har små whipser, for Anastasia veier liksom 10kg og Benjamin 11kg Men fin er ho da satser på å se dere igjen på tirsdag 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 29. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2013 Haha, ja. Men veldig praktisk med småttiser da. Moren hennes er jo helt i største laget, og faren er ganske stor også. Så hadde vel vært rart om jeg endte opp med en knøtt. Syns hun har perfekt størrelse nå egentlig, men spørs om hun holder seg sånn da... haha... Viktigste er jo at hun er frisk, og godt skrudd sammen i toppen Ja, satser på det Været er jo så ustabilt for tiden, men satser på at det blir en bra dag! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 29. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2013 haha, skjønner jeg har små whipser, for Anastasia veier liksom 10kg og Benjamin 11kg Men fin er ho da satser på å se dere igjen på tirsdag Det skal du bare være fornøyd med. Er for mange av oss som har sånne store monsterwhippets 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 29. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsy Skrevet 30. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2013 Hihi... stakar lille Winnie som fikk en slik monsterdatter Fant har jeg ikke veid på en stund, men vil tippe 17 nå ja. Det som forundrer meg mest er størrelsen han har på musklene alt. Spørs om han blir sånn bodybuilder som mora er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 7. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2013 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shokata Skrevet 7. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2013 Så pen hun er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 7. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2013 Så pen hun er Åh, takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 7. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2013 Så flott! Likte veldig godt ansiktet, ser mer greyhound aktig ut syns jeg :) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 7. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2013 Så flott! Likte veldig godt ansiktet, ser mer greyhound aktig ut syns jeg :) Tusen takk Så morsomt, hva er det som gjør at det minner syns du? Jeg syns hun er veldig fin når hun har ørene ned, synd de er oppe sånn 90% av tiden Fin når de er oppe også da, men mister litt det fine utrykket da. Husker ikke om jeg har lagt ut dette bilde tidligere, men hun var veldig glad da hun møtte på "likesinnede" på ekeberg Og dette bildet, (er fra facebook, så vet ikke om det kommer opp). Hun diltet etter dem hele tiden 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whips Skrevet 8. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2013 Hun er så fin! :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 8. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2013 Supersøte Penny Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 8. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2013 Tusen takk Så morsomt, hva er det som gjør at det minner syns du? Det er mer stor-hund- uttrykk På mange whippeter ser man at det er små hunder, ja man kan se det med en gang at det er en whippet når man se ansiktet. Men på denne hunden kunne det sett ut som en greyhound, hadde det ikke vært for mennesket i bakgrunnen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NalaB Skrevet 15. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2013 Whippet er så fantastiske! Røyter de i det hele tatt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 16. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2013 Herlig rase ja De røyter ja, på samme måte som andre glatthårede hunder uten underull. Selv liker jeg best den typen pels. Luktfri, selvrensende, lite røyting og ingen pelsstell. Det eneste stedet vi ser pels er der hundene sover. Men har du svart sofa og hvit whippet vil det syns. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mærra Skrevet 7. August 2013 Rapporter Share Skrevet 7. August 2013 Men har du svart sofa og hvit whippet vil det syns. gud ja, ser til tider ut som vi konstant har et tynt hvitt teppe i sofaen. tror vi har møtt på de to greyhoundene på ekeberg før, veldig veldig flotte! mikki syntes de var litt vel store, moby forelsket seg totaaalt. dumt det aldri ble noe av turen i sommer, men regner med at dere skal på whippetspesialen? isåfall sees vi sikkert der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 7. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. August 2013 Ja, men vi kan jo få det til en gang i løpet av høsten Det er flere med whippet som skal treffes (både valper og voksne), så det er bare å slenge seg med der også. Kan sende deg en PM når jeg vet mer. Ja, skal på spesialen, så da sees vi der også. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekeng Skrevet 7. August 2013 Rapporter Share Skrevet 7. August 2013 Så fin hun er! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts