Evelzz Skrevet 23. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2013 Em er meldt på hun også Vi gleder oss! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 24. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mars 2013 Etter å nesten ha fått hjerteinfart når jeg ikke fikk meldt på i går kveld, gikk endelig betalingen gjennom. Sov godt i natt, men dæven så nervepirrende... Meldte på 6 hunder. Fikk ikke Gunhild til å melde på forresten Hun var i Japan da fristen gikk ut, og fikk ikke til å melde på. Kjipt! Jeg skal visst hjelpe til med å stille Mops, og kanskje Kinesisk nakenhund Godt jeg har noe å stille så jeg får tilfredstilt utstillingslystene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 25. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2013 Det er sikkert like greit, selv om jeg gjerne skulle få truffet Sookie igjen. Tror nok ikke hun er dommerens type. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 25. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2013 Det er sikkert like greit, selv om jeg gjerne skulle få truffet Sookie igjen. Tror nok ikke hun er dommerens type. Kanskje jeg kan overtalte henne til å komme å se på med Sookie som heiagjeng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 25. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2013 Kanskje jeg kan overtalte henne til å komme å se på med Sookie som heiagjeng Det syns jeg du skal! 13 gårdshunder påmeldt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 25. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2013 Det syns jeg du skal! 13 gårdshunder påmeldt. Jeg får ikke åpna vedlegget, kan du sjekke antall påmeldte bernere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 25. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2013 Jeg får ikke åpna vedlegget, kan du sjekke antall påmeldte bernere? 38 Bernere, og 38 Laffer. hvorfor i all verden skal ikke jeg dit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 25. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2013 38 Bernere, og 38 Laffer. hvorfor i all verden skal ikke jeg dit Oi, såppass ja! Like greit for min del, jeg skulle uansett bare ha samlet poeng, og det er ikke så mye å hente med så få påmeldte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 25. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2013 Jaja, bensinen blir ikke billigere med få påmeldte... Jeg håper det kommer noe rålekkert som vi aldri i livet hadde klart å slå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavEmil Skrevet 25. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2013 38 Bernere, og 38 Laffer. Er ikkje det akkurat det same då? Jaja, bensinen blir ikke billigere med få påmeldte... Jeg håper det kommer noe rålekkert som vi aldri i livet hadde klart å slå... Laffen kjem jo, så alt etter kjønnsbestemt kunne du berre gløymd . Red.: Og er 38 få? Måtte lese to gongar før eg forsto at det faktisk var det de meinte... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 25. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2013 Denne tråden minner meg om at det er på tide å trene litt utstilling, og ikke bare lydighet 9 gronniser påmeldt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 25. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2013 Denne tråden minner meg om at det er på tide å trene litt utstilling, og ikke bare lydighet 9 gronniser påmeldt Nåja, det gikk jo greit og vel så det forrige gang (Men kanskje vi skal prøve å få til Myrbø torsdag om noen vil i påsken? Ikke vondt av litt trening her heller ). Og 8 terv (og 1 malle). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 25. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2013 Er ikkje det akkurat det same då? Red.: Og er 38 få? Måtte lese to gongar før eg forsto at det faktisk var det de meinte... Ja, for en NKK-utstilling, hvor det her på Østlandet ligger på 60-110 påmeldte, er det betydelig enklere konkurranse når det kryper under 40. Men, pene østlandshunder kommer på NKK-utstillinger over hele landet, nettopp fordi det er få storcert å kjempe om gjennom året og lavere påmelding i enkelte områder av landet. Jeg har vært i både Stavanger og Bergen, og opplevd at halvparten av de påmeldte er lokale, og resten er de samme jeg konkurrerer med i Letohallen i Eidsvoll ellers i året Og det er SURT å kjøre helt til Stavanger for å bli slått av "nabo'n" Men jeg har kjørt til utlandet og blitt slått av nordmenn også, jeg, så... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 25. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2013 29 Mopser! Det er mange..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 25. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2013 Nåja, det gikk jo greit og vel så det forrige gang (Men kanskje vi skal prøve å få til Myrbø torsdag om noen vil i påsken? Ikke vondt av litt trening her heller ). Og 8 terv (og 1 malle). Godt mulig det så ok ut sist, men hadde ikke kontroll for 10 øre Vi kan godt trene på Myrbø på torsdag, LP-gruppen har tatt påskeferie 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 25. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2013 Seriøst, jeg kjenner jeg faktisk blir litt irritert over hvor få påmeldte det er. Jeg kunne faktisk latt være å dra, fordi disse poengene ikke har noen betydning, med så få påmeldte. Denne utstillingen gir skarve 6 poeng ved BIR , det er jo latterlig. Dog kommer det godt med på NKK's mestvinnerliste om Tasle blir BIR da. urk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mollymor Skrevet 25. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2013 Jeg reiser med Nico. Jezzy er noen uker for ung og Molly liker ikke utstilling så hun slipper å bli med før alderen er der. 16 Boston Terriere påmeldt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 25. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2013 24 japser. Så blir kamp om dette storcertet. Det var ikke det jeg bestilte. Hehe... Jaja 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 26. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2013 Bare 12 Shiba påmeldt. Frøkna fyller ni mnd på fredagen, så vi forventer ikke allverdens, selv om hun er den fineste jeg vet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 26. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2013 Hvor mange samojeder er det meldt på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 26. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2013 Det er 12 samojeder. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 29. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2013 Aussie og sheltie? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 29. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2013 Aussie: 8 Sheltie: 27 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 4. April 2013 Rapporter Share Skrevet 4. April 2013 Tips til campingplass i nærheten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 4. April 2013 Rapporter Share Skrevet 4. April 2013 Tips til campingplass i nærheten? Midtun camping Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts