deco Skrevet 12. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2013 Noen som har erfaring med siden her? Nettopp bestilt noe jeg trengte derfra siden det var mye billigere enn andre sider jeg har sett på, men er jo generelt litt skeptisk til nye sider Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 12. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2013 Horze er ikke nytt i min verden i alle fall. Og aldri hatt problemer når jeg har bestilt derfra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 12. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2013 Horze er en stor og velkjent side/butikk for oss som ofte slentrer rundt med pisk og lærstøvler (haha!), med god service og godt utvalg av basic-ting (til hest/rytter, hundesortimentet kjenner jeg ikke noe til). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deco Skrevet 12. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2013 Nytt er det kanskje ikke, men jeg har ikke handlet fra annet enn cleanrun og canis de siste årene, så er ikke direkte oppdatert Takk for raskt svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 12. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2013 Horze er fint. De har butikk på Lørenskog også, rett ved Strømsveien (postsentralen osv.). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 12. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2013 Hallooo.. Om dere ser reklamen for horze så er det vel ingen tvil! Her er det blant annet flere sonenhunder! http://youtu.be/MvwPqsVYKe8 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deco Skrevet 12. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2013 Horze er fint. De har butikk på Lørenskog også, rett ved Strømsveien (postsentralen osv.). Ah, kjekt å vite De har samme utvalg på varer der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 13. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2013 Ah, kjekt å vite De har samme utvalg på varer der? Nei, de har ikke alt inne, det varierer litt på sesong og sånt. Men det er en relativt stor butikk med greit utvalg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 18. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2013 Har aldri kjøpt hundeutstyr der, fordi jeg syntes de er dyrere enn andre sider. Jeg har kjøpt endel til meg selv og hest der inne og det er bra og sikker service. Er mer Børjes-tingsryd og Høøks menneske når det kommer til hundeutstyr, billig og bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deco Skrevet 18. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2013 Der var det allerede kommet på postkontoret, kan hente i morgen Så noe var dyrere enn andre plasser, men det jeg skulle ha nå var halve prisen av andre nettbutikker + mye billigere frakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 18. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2013 Hallooo.. Om dere ser reklamen for horze så er det vel ingen tvil! Her er det blant annet flere sonenhunder! http://youtu.be/MvwPqsVYKe8 Tesh, Mocca, Hottie, Trollebolleshiba og ? Har jeg rett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 18. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2013 Tesh, Mocca, Hottie, Trollebolleshiba og ? Har jeg rett? Og Qui 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 18. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2013 Nesten Ida, det er Kiyomi ikke trollebolle 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts